ترجمه مقاله کنترلر بهینه شده با روش انبوه ذرات جهت شارژ باتری خودروی برقی هیبریدی

ترجمه مقاله کنترلر بهینه شده با روش انبوه ذرات جهت شارژ باتری خودروی برقی هیبریدی
قیمت خرید این محصول
۳۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
کنترلر خود تنظیم گر بهینه شده با روش انبوه ذرات جهت (سلول سوختی فتوولتاییک) شارژ باتری خودروی برقی هیبریدی
عنوان انگلیسی
Self-regulating particle swarm optimized controller for (photovoltaic-fuel cell) battery charging of hybrid electric vehicles
صفحات مقاله فارسی
28
صفحات مقاله انگلیسی
14
سال انتشار
2011
نشریه
IET
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5178
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی برق و مهندسی انرژی
گرایش های مرتبط با این مقاله
الکترونیک، برق قدرت، ماشینهای الکتریکی، الکترونیک قدرت
مجله
سیستم برق در حمل و نقل
دانشگاه
مرکز مطالعات انرژی دانشگاه ترینیداد و توباگو
فهرست مطالب
خلاصه
علائم
1. مقدمه
2. MOPSO
3. تشریح سیستم
4. نتایج شبیه سازی دیجیتال
5. نتایج تجربی آزمایشگاهی
6. نتیجه گیری
8- پیوست
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract:

This study presents the use of hybrid photovoltaic-fuel cell (PV-FC) renewable energy scheme for vehicle-to-grid (V2G) battery-charging stations. The hybrid PV-FC DC interface scheme is dynamically controlled using a self-regulating tri-loop controller based on multi-objective particle swarm optimisation. The proposed utilisation scheme ensures efficient DC source energy utilisation from the hybrid PV-FC DC with minimal DC current inrush conditions and a fully stabilised DC bus voltage. The multi-loop battery-charging regulator allows for hybrid (voltage, current and power) charging modes for efficient, fast charging and DC energy efficient utilisation. The proposed hybrid renewable green energy PV-FC battery-charging scheme is fully validated by simulation and laboratory prototype testing.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
خلاصه-   این مقاله کاربرد روش انرژی تجدیدپذیر سلول سوختی فتوولتاییک (PV-FC)  را برای ایستگاه های شارژ باتری خودرو-به-شبکه (V2G)  ارائه میدهد. رویه میانجی PV-FC DC  هیبریدی به طور دینامیکی با استفاده از یک کنترلر سه حلقه ای (tri-loop)  کنترل میشود، این کار بر اساس بهینه سازی چند هدفه انبوه ذرات  انجام میشود. این رویه بکارگیری پیشهادی تضمین میکند که استفاده ار انرژی منبع DC  مربوط به PV-FC DC  هیبریدی در شرایط جریان DC  مینیمم و ولتاژ باس DC  کاملا پایدار، پربازده باشد. تنظیم کننده های چند حلقه ای شارژ باتری، باعث شارژ سریع و کارامد و استفاده پربازده از انرژی DC  برای مدهای شارژ هیبریدی (ولتاژ، جریان و توان)، میشود. روش پیشنهادی برای شارژ باتری PV-FC DC  انرژی سبز تجدیدپذیر هیبریدی به طور کامل توسط شبیه سازی و تست نمونه آزمایشگاهی تایید شده است.

بدون دیدگاه