تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله ارزیابی چالش های ظرفیتی که موثر بر بازدهی معلم

عنوان فارسی: آموزش روستایی: ارزیابی چالش های ظرفیتی که بر بازدهی معلم تاثیر می گذارند
عنوان انگلیسی: Rural Education: Examining Capacity Challenges that Influence Educator Effectiveness
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 5 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 6
نشریه : Mcrel فرمت مقاله انگلیسی : PDF
فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده کد محصول : 6067
محتوای فایل : zip حجم فایل : 400.88Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: علوم تربیتی
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت آموزشی
وضعیت ترجمه عناوین جداول: ترجمه نشده است
وضعیت ترجمه متون داخل جداول: ترجمه نشده است
وضعیت ترجمه توضیحات اضافی: ترجمه نشده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

جذب و حفظ معلمان با بازدهی بسیار بالا

توصیه ها

فناوری آموزشی

توصیه ها

ارزیابی معلم

توصیه ها

نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Eleven million children—a quarter of all American students—are enrolled in rural public schools (Ashton & Duncan, 2012; Smarick, 2013). Despite these numbers, many rural teachers and administrators believe that education stakeholders are slow to fully recognize and address the unique challenges facing rural educators (Ashton & Duncan, 2012; Smarick, 2014). Rural education has, however, recently received moderate federal attention. Federal education initiatives and grant competitions, such as Race to the Top-District and Promise Neighborhoods, have included a specific focus on rural communities and education priorities. Additionally, U.S. Secretary of Education Arne Duncan toured rural districts in 2013 to spotlight the obstacles encountered in rural schools, and to receive insight as to what future improvements should focus on. This brief addresses some capacity challenges highlighted by rural teachers and administrators including recruiting and retaining teachers, use of education technology, and teacher evaluations, followed by questions and recommendations for policymakers.

نمونه متن ترجمه

یازده میلیون کودک-یک چهارم دانش آموزان امریکایی-در مدارس عمومی روستایی ثبت نام می کنند. علی رغم این ارقام و اعداد، بسیاری از معلمان و مجریان روستایی باور دارند که ذینفعان آموزش، در شناختِ کامل و بررسیِ چالش های پیش روی معلمان روستایی، کُند عمل می کنند.

آموزش روستایی، اخیرا توجه فدرال را به خود جلب کرده است. نوآوری های آموزش فدرال و رقابت های اهدای امتیاز مانند رقابت برای برترین و همسایگی متعهد، بر تشکل ها و دارایی های آموزشی روستای تمرکز کرده اند. علاوه براین، وزیر آموزش ایالات متحده، آرن دانکن در سال 2013 بخش روستایی را مورد بازبینی قرار داد تا موانع پیش روی مدارس روستایی را شناسایی کند و نیازهای این منطقه برای پیشرفت در آینده را درک کند.

این متن خلاصه، برخی چالش های ظرفیتی مشخص شده توسط معلمان روستایی را نشان می دهد، از جمله استخدام و حفظ معلمان، استفاده از فناوری آموزشی، و ارزیابی معلمان به همراه سوالات و توصیه هایی برای سیاست گذاری.