منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله بازاریابی ارتباطی در مد سبز - نشریه اشپرینگر

ترجمه مقاله بازاریابی ارتباطی در مد سبز - نشریه اشپرینگر
قیمت خرید این محصول
۵۵,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
بازاریابی ارتباطی در مد سبز – مطالعه موردی hessnatur
عنوان انگلیسی
Relationship Marketing in Green Fashion—A Case Study of hessnatur
صفحات مقاله فارسی
32
صفحات مقاله انگلیسی
27
سال انتشار
2016
نشریه
اشپرینگر - Springer
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
212
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی، مدیریت کسب و کار، استراتژی های توسعه صنعتی و مدیریت بازرگانی
مجله
مد سبز - Green Fashion
دانشگاه
دانشگاه مونستر، آلمان
کلمات کلیدی
ارتباط، مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR)، مد سبز، بازاریابی ارتباطی، شرکت‌های کوچک و متوسط (SME)
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
چارچوب مفهومی در بازاریابی ارتباطی
نظریه سهامداران
بازاریابی ارتباطی و SMEها
بازبینی ادبیات
مطالعه موردی – hessnatur
بلاگ آنلاین
انجمن مشتریان
موسسه پایداری کاربردی
بحث تحلیلی
بلاگ آنلاین
انجمن مشتریان
انجمن مشتریان
بحث و خلاصه
نتیجه‌گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Contemporary marketing strategies offer an understanding of the importance of developing relationships with customers to promote sustainable development. This chapter explores how a relatively small German fashion retailer, ‘hessnatur,’ creates a relationship platform in their promotion of green fashion through dialogue with consumers. The main communicational platforms in their promotion of green fashion are digital, but importance is also given to engaging employees in personal communication with consumers.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
راهبردهای بازاریابی معاصر، درک اهمیت توسعه روابط با مشتریان به منظور ارتقای توسعه پایدار را نشان می‌دهند. این فصل نشان می‌دهد که چگونه یک خرده‌فروش نسبتا کوچک مد در آلمان به نام hessnatur چگونه از طریق گفتگو با مصرف‌کنندگان، یک پلتفرم ارتباطی برای ارتقای مد سبز خود ایجاد می‌کند. پلتفرم‌های اصلی ارتباطی در تبلیغات مد سبز آنها به صورت دیجیتال هستند ولی اهمیت آن در استفاده از کارکنان برای ارتباط شخصی با مصرف‌کنندگان مشخص می‌شود.

بدون دیدگاه