منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله بازاریابی رابطه ای و وفاداری مشتری - نشریه امرالد

ترجمه مقاله بازاریابی رابطه ای و وفاداری مشتری - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۳۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
بازاریابی رابطه ای و وفاداری مشتری
عنوان انگلیسی
Relationship marketing and customer loyalty
صفحات مقاله فارسی
12
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2006
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5313
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی، مدیریت کسب و کار، مدیریت استراتژیک و مدیریت کسب وکار
مجله
اطلاعات بازاریابی و برنامه ریزی
دانشگاه
دانشگاه موناش مالزی
کلمات کلیدی
بازاریابی رابطه ای، وفاداری مشتری، بانک ها، مالزی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
مروری بر ادبیات
شالوده بازاریابی رابطه ای
روش شناسی
اعتماد
تعهد
ارتباطات
مدیریت تضاد
وفاداری مشتری
نتایج
مفاهیم
نتیجه گیری و تحقیقات آینده
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Purpose – To examine the impact of relationship marketing strategy on customer loyalty.

Design/methodology/approach – A questionnaire derived from previous studies and the relevant literature was completed by 220 bank customers in Malaysia. Multiple regression analysis assessed the impact on customer loyalty of four key constructs of relationship marketing (trust, commitment, communication and conflict handling).

Findings – The four variables have a significant effect and predict a good proportion of the variance in customer loyalty. Moreover, they are significantly related to one another.

Research limitations/implications – The relationships investigated in this study deserve further research. Because the data analysed were collected from one sector of the service industry in one country, more studies are required before general conclusions can be drawn.

Practical implications – It is reasonable to conclude, on this evidence, that customer loyalty can be created, reinforced and retained by marketing plans aimed at building trust, demonstrating commitment to service, communicating with customers in a timely, reliable and proactive fashion, and handling conflict efficiently.

Originality/value – Reinforces and refines the body of knowledge relating to customer loyalty in service industries.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف- بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی رابطه ای بر وفاداری مشتری.
طرح/ روش/ رویکرد- پرسشنامه به دست آمده از مطالعات قبلی و ادبیات مربوطه، توسط 220 نفر از مشتریان بانک در مالزی تکمیل گردید. تجزیه و تحلیل رگرسیون چند گانه ، تاثیرآن بر وفاداری مشتری از 4 ساختار کلیدی ( اعتماد، تعهد، ارتباطات، مدیریت تضاد) بازاریابی رابطه ای را مورد ارزیابی قرار می دهد.
یافته ها- 4 متغیر، تاثیر قابل توجهی داشتند و نسبت خوب واریانس در وفاداری مشتری پیش بینی می شود.علاوه بر آن، آنها به طور قابل توجهی به یکدیگر وابسته اند.
محدودیت های تحقیق/ مفاهیم- بررسی رابطه در این مطالعه، سزاوار تحقیقات بیشتر است. از آنجا که داده های تجزیه و تحلیل شده ، از بخشی از صنعت خدمات در یک کشور جمع اوری شده است، قبل از اینکه نتیجه گیری کلی انجام شود، مطالعات بیشتری نیاز است.
مفاهیم کاربردی- منطقی است طبق این شواهد نتیجه گیری شود که وفاداری مشتری را می توان ایجاد ، تقویت و حفظ کرد آن هم توسط برنامه های بازاریابی با هدف اعتماد سازی، نشان دادن تعهد به خدمت، ارتباط به موقع با مشتریان، قابل اعتماد و فعال بودن و مدیریت کارآمد تضاد.
اصالت/ارزش – دانش مرتبط با وفاداری مشتری در صنعت خدمات را تقویت و تهذیب کنید.

بدون دیدگاه