تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله رابطه بین شهرت، برندینگ کارفرما و مسئولیت اجتماعی شرکت ها – نشریه الزویر

عنوان فارسی: رابطه بین شهرت، برندینگ کارفرما و مسئولیت اجتماعی شرکتها
عنوان انگلیسی: The relationship between reputation, employer branding and corporate social responsibility
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 20 (2 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2018 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش فرمت ترجمه مقاله : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله : بی نازنین سایز ترجمه مقاله : 14
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه : اسکوپوس نوع ارائه مقاله : ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 2.058 در سال 2018 شاخص H_index مجله : 67 در سال 2019
شاخص SJR مجله : 1.001 در سال 2018 شناسه ISSN مجله : 0363-8111
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2018 کد محصول : 10375
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.55Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت، بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی
مجله: بررسی روابط عمومی - Public Relations Review
دانشگاه: دانشگاه زاگرب، دانشکده اقتصاد و تجارت، کرواسی
کلمات کلیدی: برندهای کارفرمایان، مسئولیت اجتماعی ادراک شده شرکتها، شهرت
کلمات کلیدی انگلیسی: Employer brands - Perceived corporate social responsibility - Reputation
وضعیت ترجمه عناوین جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل جداول: ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است ✓
ضمیمه: ندارد
بیس: است ✓
مدل مفهومی: دارد ✓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: دارد ✓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.pubrev.2018.06.005
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

2. مروری بر تحقیقات پیشین

2.1 مفهوم شهرت

2.2 مسئولیت اجتماعی شرکتها

2.3 برندهای کارفرمایان

2.4 رابطه بین مفاهیم

2.5 طراحی سوال تحقیق

3. روش شناسی و نتایج

3.1 روش و نمونه

3.2 ابزارها

3.3 نتایج

4. بحث

5. نتیجه گیری و محدودیت ها

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Reputation management requires coordination between internal understanding and external expectations (Cornelissen, 2011). The focus of this study were external expectations of potential employees. The main goal of the study was to contribute to the understanding of corporate reputation and its connections with perceived corporate social responsibility and employer brands. All three concepts were investigated amongst 550 senior college business students. The units of analysis were top twenty national organizations, rated according to a syndicated study on employer attractiveness. The results show that students assign good reputation to those organizations that are perceived as socially responsible and with a good employer brand. Reputation, at least according to our results, seems to be the umbrella concept that encompasses both perceived corporate social responsibility and perceived employer brands. Organizations that develop different strategies, policies and practices with regards to socially responsible behavior and nurturing employer brands have higher levels of perceived reputation among students. Additionally, students' perceptions and position on the list of the most attractive employers is consistent.

نمونه متن ترجمه

چکیده

مدیریت شهرت، همکاری بین درک داخلی و توقعات خارجی را می طلبد (کورنِلیسِن 2011). ما در مطالعه حاضر بر توقعات خارجی کارمندان بالقوه تمرکز کرده ایم. هدف اصلی این مطالعه این بود که به درک شهرت شرکتها و روابط آن با مسئولیت اجتماعی ادراک شده شرکتها و برندهای کارفرمایان کمک کند . هر سه این مفاهیم را در بین 550 دانشجوی سال چهارم «تجارت» بررسی کردیم. واحدهای تحلیل، بیست سازمان ملی برتر بودند که رتبه بندی آنها طبق یک مطالعه اشتراکی بر روی «جاذبیت کارفرمایان» انجام شده بود. نتایج نشان داد که دانشجویان شهرت خوبی را به سازمان هایی تخصیص میدهند که تصور میشود از لحاظ اجتماعی مسئول هستند و یک برند تجاری کارفرمای خوب دارند. به نظر میرسد که شهرت (حداقل طبق نتایج ما) یک مفهوم چتری است که هم مسئولیت اجتماعی ادراک شده شرکتها و هم برندهای ادراک شده کارفرمایان را شامل میگردد. سازمان هایی که استراتژی ها، سیاست ها و تکنیک های مختلفی را با توجه به رفتار مسئولیت پذیر اجتماعی (رفتاری که از لحاظ اجتماعی مسئولیت پذیر است) و پرورش برندهای کارفرمایان توسعه داده اند، سطوح بالاتری از شهرت ادراک شده در بین دانشجویان دارند. همچنین ادراک ها و جایگاه دانشجویان در فهرست «جاذب ترین کارفرمایان» بصورت بی تناقض است.