ترجمه مقاله بررسی سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند برای کسب و کار بندر - نشریه الزویر

ترجمه مقاله بررسی سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند برای کسب و کار بندر - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
آیا سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند برای کسب و کار بندر، واقعاً ارزشمند است؟
عنوان انگلیسی
Does it really worth investing in relationship marketing for a port business?
صفحات مقاله فارسی
23
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2019
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه
اسکوپوس
کد محصول
9515
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی و مدیریت کسب و کار
مجله
مطالعات موردی در مورد سیاست حمل و نقل - Case Studies on Transport Policy
دانشگاه
دانشگاه دوکوز ایلول دریایی، گروه لجستیک، ازمیر، ترکیه
کلمات کلیدی
بازاریابی رابطه مند (رابطه ای)، بازاریابی خدمات بندر، ارتباط با مشتری بندر، عملکرد مالی بندر، عملکرد بندر
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.cstp.2019.02.003
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2- بازاریابی رابطه مند و مدل نظری
3- بازاریابی رابطه مند در صنعت بندر و فرضیات
1- 3 تاکتیک های RM مالی
2- 3 تاکتیک های RM اجتماعی
4- روش
1- 4 آیتم های اندازه گیری و طرح نظرسنجی
2- 4 پیش آزمون کیفی
3- 4 پیش آزمون کمی
4- 4 نمونه گیری
5- 4 فرایند جمع آوری داده ها
6- 4 پروفایل های پاسخ دهنده
5- نتایج
1- 5 تحلیل مقدماتی
1- 1- 5 آزمون هم خطی چندگانه
2- 1- 5 تحلیل عاملی تائیدی
3- 1- 5 تحلیل همگرا و تشخیصی
2- 5 مدلسازی معادله ساختاری چند سطحی
6- نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Container terminals have been facing intense competition and continuously changing environment due to some forces such as strategic alliances, privatization, overlapping hinterlands, and global terminal operators. To justify high investment and operation costs and to achieve profitability container terminals must attain satisfactory cargo volumes. Practically, physical investments and cooperation among ports are current ways that ports struggle with new forces in the container transportation market. In addition, customer loyalty is an important asset for a port to ensure adequate flows. This study investigated the impacts of relationship marketing tactics on container terminals’ financial and non-financial performance indicators. The data was collected from 24 container terminals located in Turkey (134 responses) and analyzed through multilevel structural equation modeling. Based on the results our core conclusion is that the more a port implements relational marketing tactics, the higher the quality of the relationship with the customer, which then returns to it as the performance of the customer relationship and consequently the financial performance.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
ترمینال های (پایانه) کانتینری به خاطر نیرویهایی نظیر ائتلاف های استراتژیک، خصوصی سازی، پس کرانه های همپوشان و اپراتورهای ترمینال جهانی، با رقابت شدید و محیطی دائماً در حال تغییر مواجه شده اند. برای توجیه هزینه های بالای سرمایه گذاری و بهره برداری و رسیدن به سودآوری، ترمینال های کانتینری بایستی به حجم بار (کالای) رضایت بخشی برسند. عملاً، سرمایه گذاریهای فیزیکی و همکاری میان بنادر راههای فعلی مبارزه بنادر به نیروهای جدید در بازار حمل و نقل کانتینری به حساب می آیند. به علاوه، یکی از عوامل مهم برای بندر جهت تضمین جریانات کافی، وفاداری مشتری می باشد. این مطالعه، تاثیرات تاکتیک های بازاریابی رابطه مند (رابطه ای) بر شاخص های (نشانگر) عملکرد مالی و غیر مالی ترمینال های کانتینری را بررسی نمود. داده های مورد نظر از 24 ترمینال کانتینری واقع در ترکیه (134 پاسخ) جمع آوری و از طریق مدلسازی معادله ساختاری چند سطحی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. براساس یافته های بدست آمده، نتیجه اصلی ما آن است که هرچه بندر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند را بیشتر پیاده کند، به همان نسبت کیفیت ارتباط با مشتری بالاتر است، که در ادامه ازآن به عنوان عملکرد ارتباط با مشتری، و متعاقباً عملکرد مالی نام برده می شود.

بدون دیدگاه