تلفن: 04142273781

ترجمه مقاله ارزیابی کمی ریسک نشت از کشتی سوخت ال ان جی با رویداد سی اف دی درختی – نشریه الزویر

عنوان فارسی: چارچوبی برای ارزیابی کمی ریسک نشت از کشتی های سوخت ال.ان.جی با رویداد سی.اف.دی درختی
عنوان انگلیسی: Framework for the quantitative assessment of the risk of leakage from LNG-fueled vessels by an event tree-CFD
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 22
سال انتشار : 2016 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 5841 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 2.09Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی مکانیک، مهندسی نفت و مهندسی شیمی
گرایش های مرتبط با این مقاله: مکانیک سیالات، مکانیک خودرو، صنایع گاز، پتروشیمی و تبدیل انرژی
مجله: مجله پیشگیری از خسارت در فرآیند صنایع
دانشگاه: مرکز ملی تحقیقات مهندسی برای امنیت انتقال آب، چین
کلمات کلیدی: کشتی با سوخت گاز طبیعی مایع، تحلیل درخت رویداد، شبیه سازی دینامیک سیالات محاسباتی، تحلیل نشت، ارزیابی ریسک کمّی
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1-مقدمه

2- روش شناسی و چارچوب

1-2 مفهوم ریسک

2-2 تحلیل درخت رویداد

3-2 شبیه سازی دینامیک سیالات محاسباتی

4-2 چارچوب ارزیابی ریسک کمّی

3- مطالعه موردی

1-3 تعریف حیطه مطالعه و جمع آوری داده ها

2-3 تعیین خطر

1-2-3 رویدادهای در حال شروع

2-2-3 تحلیل علل و احتمال رخداد

3-3 تحلیل سناریو پیامد

4-3 شبیه سازی عواقب

1-4-3 آتش سوزی شعله ور

2-4-3 انفجار ابر بخار

5-3 ارزیابی ریسک

4.تایید و توصیه ها

1-4 تایید

2-4 توصیه ها

5-نتایج

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Liquefied natural gas (LNG) is used as fuel in various kinds of vessels, e.g., passenger ship, ferry, cargo vessel and platform supply vessel (PSV). It is an eco-friendly bunker fuel with many advantages, like decreasing the emissions of SOX and particulate materials (PM) and meeting the international maritime organization (IMO) MARPOL Annex VI requirements on NOX emissions, and economic benefits compared to heavy fuel oil (HFO). However, the leakage of LNG-fuel is a threat for the safety of LNG-fueled vessels, due to its inflammable and explosive characteristics. This paper illustrates a framework for the quantitative risk assessment of LNG-fueled vessels with respect to potential leakage. For illustration purposes, reference is made to a typical LNG-fueled ship, as a representative case. Event tree analysis (ETA) and computational fluid dynamics (CFD) simulation are integrated for the investigation of the hazard, the analysis of the consequences, and the quantification the risk of the LNG leakage. The results of the study are used to provide risk control options (RCOs), in terms of optimal risk mitigation for LNG-fueled vessels.

نمونه متن ترجمه

چکیده

گاز طبیعی مایع به عنوان سوخت در انواع کشتی ها از باری گرفته تا مسافربری و پی.اس.وی به کار می رود. آن نوع سوخت متناسب با محیط زیست بوده که دارای مزایایی زیادی می باشد که از جمله آنها کاهش خروجی های SO و مواد ویژه و دارا بودن شرایط ضمیمه شش مارپل سازمان دریانوردی بین المللی  درباره خروجی های NOXو مزایای اقتصادی  در مقایسه با نفت به عنوان سوخت سنگین می باشد. به هر حال نشست سوخت گاز طبیعی مایع  تهدیدی برای ایمنی کشتی های دارای سوخت گاز طبیعی مایع محسوب می شود که به خاطر ویژگی های قابل اشتعال و افنجاری می باشد. این مقاله چارچوبی برای ارزیابی کمّی ریسک کشتی های دارای سوخت گاز طبیعی مایع با توجه به نشست بالقوه شرح می دهد. مرجعی به کشتی نوعی با سوخت گاز طبیعی مایع به عنوان نمونه نماینده جهت توضیح داده می شود. تحلیل درخت رویداد و شبیه سازی دینامیک سیالات محاسباتی جهت بررسی خطر، تحلیل پیامدها و کمّی سازی ریسک نشست سوخت گاز طبیعی مایع یکپارچه و  ادغام می شوند.نتایج مطالعه به عنوان فراهم سازی گزینه های کنترل ریسک از لحاط کاهش بهینه ریسک در کشتی های دارای سوخت گاز طبیعی مایع به کار می رود.