ترجمه مقاله روابط عمومی و حوزه های مشارکت - نشریه الزویر

ترجمه مقاله روابط عمومی و حوزه های مشارکت - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
روابط عمومی و حوزه های مشارکت: تجارب زندگی کارکنان و ماهیت بنیادین مشارکت کارکنان
عنوان انگلیسی
Public relations and zones of engagement: Employees’ lived experiences and the fundamental nature of employee engagement
صفحات مقاله فارسی
32
صفحات مقاله انگلیسی
14
سال انتشار
2018
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
2.058 در سال 2019
پایگاه
اسکوپوس
شاخص H_index مجله
67 در سال 2020
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2019
شاخص SJR مجله
1.001 در سال 2019
شناسه ISSN مجله
0363-8111
کد محصول
10518
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.pubrev.2018.01.002
دانشگاه
دانشگاه آلاباما ، ایالات متحده آمریکا
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، علوم ارتباطات اجتماعی، مدیریت منابع انسانی، روابط عمومی
کلمات کلیدی
روابط عمومی، مشارکت کارکنان، روابط (ارتباطات) داخلی، حوزه های مشارکت (تعامل)، پدیده شناسی
کلمات کلیدی انگلیسی
Public relations - Employee engagement - Internal communication - Zones of engagement - Phenomenology
مجله
بررسی روابط عمومی - Public Relations Review
فهرست مطالب

چکیده
1. مقدمه
2. مروری بر ادبیات
2-1 روابط عمومی و مشارکت
2-2 تعریف مشارکت کارکنان
2-3 حوزه های معنا
2-4 ارتباطات داخلی و مشارکت کارکنان
2.5. محدودیت های ارتباطات داخلی و مشارکت کارکنان
3. روش کار
3-1 نمونه
3-2 جمع آوری داده
3-3 روال کار
3-4 تجزیه و تحلیل داده ها
4. یافته ها
4-1 تجربیات مربوط به مشارکت کارکنان از تجربیات مرتبط غیر کاری در کار حاصل می شوند.
4-2 مشارکت کارمندان در محل کار آزادانه است
4-3 مشارکت کارکنان فراتر از نقش ها و مسئولیت ها است
4-4 مشارکت کارمند زمانی رخ می دهد که کار یک نامگذاری حرفه ای باشد
4-5 مشارکت کارمندان درباره خلق ارزش است
4-6 ارتباطات تجربیات مشارکت کارمندان را می سازد
4-7 حوزه های مشارکت
5. بحث
5-1 حوزه های مشارکت
5-2 توسعه تعاریف موجود و تعریف مجدد عدم مشارکت
5-3 احیای معنادار بودن و ایمنی
6. نتیجه گیری

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی

چکیده
در حالی که مشارکت کاکنان قبلاٌ در درون کسب و کارها، منابع انسانی و نظام های مدیریتی مورد بررسی قرار گرفته است، ، اخیراً پژوهش درباره روابط عمومی توجه زیادی به افزایش درک و آگاهی این موضوع داشته است که چگونه روابط عمومی به عنوان یک عضو بنیادین در ارتباطات داخلی یک سازمان نقش آفرینی می کند. هدف این مطالعه نشان داده این مساله است که چگونه روابط عمومی می تواند با بهبود درک و تجربه کارکنان به روابط داخلی سازمان ها کمک کند. این مطالعه با استفاده از یک روش پدیده شناسی (n=32) حوزه های مفهوم را به عنوان یک بنیان مفهومی (نه یک تفسیر ادبی) برای بررسی فرآیند مرتبط با معنای پیچیده، در حال تغییر و مشترک حوزه های مشارکت به کار می گیرد و این را بررسی می کند که چگونه حوزه های معنا محصولات و محرک های مشارکت هستند که روش جدیدی را برای مفهومی سازی مشارکت کارکنان در روابط اجتماعی ارائه می کنند و سبب افزایش درک می شوند. یافته ها نشان می دهد که تجربیات کارکنان هماهنگی بیشتری با مدل مشارکت فردی اولیه Kahn (1990) نسبت به دیگر مدل های روابط عمومی دارد. شرایط روانشناختی معنادار بودن و ایمنی مربوط به مدل اصلی مشارکت کارکنان به عنوان عوامل مهمی در تعریف تجربیات معنادار زندگی کارکنان پدیدار شده است. علاوه بر این، این مطالعه تعریف جدیدی از ترک روابط پیشنهاد می دهد که مشابه با تحقیق درباره مشارکت منفی است. یافته های به دست آمده چارچوبی را برای محققان حوزه روابط عمومی فراهم می کند که برای اصلاح بیشتر درک مشارکت کارکنان کار می کنند و همچنین متخصصانی که استراتژی های روابط عمومی را برای مخاطبان توسعه می دهند و سبب پیشرفت بنیان مفهومی حوزه های معنا در پروهش های روابط عمومی می شوند.

نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی

Abstract

While employee engagement has been primarily explored within the business, human resources and management disciplines, public relations research has more recently taken an interest in furthering its understanding and acknowledging how public relations can serve an organization’s internal communication as a foundational component of the field. The purpose of this study is to demonstrate how public relations can serve an organization’s internal communication by better understanding how employees perceive and experience engagement. Following a phenomenological methodology (n = 32), this study utilized zones of meaning as a conceptual foundation (not a literal interpretation) to examine the process related to the complex, shifting and shared meaning of zones of engagement and how zones of meaning are products as well as drivers of engagement, which offer a new way to conceptualize employee engagement in public relations, shifting to a deeper comprehension and understanding. The findings show that employee experiences align more to Kahn’s (1990) initial personal engagement model than other public relations models. The psychological conditions of meaningfulness and safety from the original employee engagement model emerged as important factors in defining the employees’ shared-meaning lived experiences. In addition, this study offers a new definition of disengagement, which is similar but unique to the scholarship on negative engagement. The findings provide a framework for public relations scholars who work to further refine the understanding of employee engagement and for practitioners who develop public relations strategies for internal audiences, and advances the conceptual foundation of zones of meaning in public relations scholarship.


بدون دیدگاه