ترجمه مقاله یک روش شارژ مبتنی بر PSO بهبود یافته خودروهای الکتریکی در شبکه توزیع برق - نشریه الزویر

ترجمه مقاله یک روش شارژ مبتنی بر PSO بهبود یافته خودروهای الکتریکی در شبکه توزیع برق - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
یک روش شارژ مبتنی بر PSO بهبود یافته خودروهای الکتریکی در شبکه توزیع برق
عنوان انگلیسی
An improved PSO-based charging strategy of electric vehicles in electrical distribution grid
صفحات مقاله فارسی
28
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2014
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
145
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی برق و مهندسی مکانیک
گرایش های مرتبط با این مقاله
تولید، انتقال و توزیع، مکانیک خودرو، سیستم محرکه خودرو، الکترونیک قدرت و ماشینهای الکتریکی
مجله
انرژی کاربردی - Applied Energy
دانشگاه
دانشکده برق، دانشگاه ووهان، چین
کلمات کلیدی
روش شارژ بهینه، خودرو الکتریکی، بهینه سازی ازدحام ذره بهبود یافته، پخش بار بهینه، درجه رضایت مالک EV
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2- مدل شارژ-تخلیه EV بهینه
2.1- مدل خودرو برقی
2.2- مدل روش شارژ بهینه
3- بهینه سازی ازدحام ذره بهبود یافته مبتنی بر الگوریتم ژن و تابکاری شبیه سازی شده
4- نتایج و تحلیل شبیه سازی
4.2- شبیه سازی بار تنظیم نشده
4.3- شبیه سازی شارژ و تخلیه بهینه
4.4- تاثیر توزیع احتمال
4.5- تاثیر مقدار اولیه SOC
5- نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Driven by the desire to reduce environmental impacts and achieve energy independence, electric vehicles (EVs) are poised to receive mass acceptance from the general public. However, simultaneously connecting to electric distribution grid and charging with large number of EVs bring the necessity of optimizing the charging and discharging behaviors of EVs, due to the security and economy issue of the grid operation. To address this issue, we propose a novel EV charging model in this paper. The model concerns with following aspects, including optimal power flow (OPF), statistic characteristics of EVs, EV owners’ degree of satisfaction (DoS), and the power grid cost. An improved particle swarm optimization (PSO) algorithm is proposed for the model optimization. To evaluate our proposed optimal EV charging strategy, a 10-bus power distribution system simulation is performed for performance investigation. Simulation results show that the proposed strategy can reduce the operational cost of the power grid considerately, while meeting the EV owner’s driving requirement. Also, better performance on the global search capability and optimal result of the improved particle swarm optimization algorithm is verified.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

با توجه به تمایل در جهت کاهش تاثیرات محیطی و دستیابی به استقلال انرژی در رانندگی، خودروهای الکتریکی (EV) آماده دریافت قسمت اعظمی از بخش عمومی هستند. با این حال، اتصال همزمان به شبکه توزیع برق و نیز شارژ شدن با تعداد زیادی از EV ها، ضرورت بهینه سازی رفتارهای شارژ و تخلیه EV ها به سبب موضوعات اقتصادی و امنیتی در اجرا شبکه را ایجاب می‌کند. به منظور بررسی این موضوع، ما یک مدل شارژ EV جدید را در این مقاله پیشنهاد می‌کنیم. این مدل با جنبه‌های زیر که شامل پخش بار بهینه (OPF)، مشخصه‌های آماری EV ها، درجه رضایت مالکان EV (DoS)، و هزینه شبکه قدرت می‌باشد، مربوط می‌باشد. یک الگوریتم ازدحام ذره بهبود یافته برای بهینه سازی مدل پیشنهاد شده است. به منظور ارزیابی روش شارژ EV بهینه پیشنهاد شده ما، شبیه سازی سیستم توزیع قدرت 10-بأس برای ارزیابی عملکرد انجام شده است. نتایج شبیه سازی نشان می‌دهد که روش پیشنهاد شده می‌تواند هزینه اجرا شبکه قدرت را به طور قابل توجهی کاهش دهد در حالی که الزامات رانندگی مالکان EV را نیز برآورده می‌کند. همچنین عملکرد بهتر در قابلیت جستجو سراسری و نتایج بهینه در الگوریتم بهینه سازی ازدحام ذره بهبود یافته نیز بررسی شده است.


بدون دیدگاه