ترجمه مقاله ارتقای تجربه یادگیری شهروندان در شهرهای هوشمند – نشریه اشپرینگر

عنوان فارسی: | ارتقای تجربه یادگیری شهروندان در شهرهای هوشمند |
عنوان انگلیسی: | Promoting Citizen’s Learning Experience in Smart Cities |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 13 |
سال انتشار : 2017 | نشریه : اشپرینگر - Springer |
فرمت مقاله انگلیسی : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش | فرمت ترجمه مقاله : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش |
فونت ترجمه مقاله : بی نازنین | سایز ترجمه مقاله : 14 |
نوع مقاله : ISI | نوع نگارش : مقاله کنفرانسی (Conference paper) |
نوع ارائه مقاله : کنفرانس | کد محصول : 10252 |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 2.07Mb |
رشته های مرتبط با این مقاله: جغرافیا، مهندسی شهرسازی |
گرایش های مرتبط با این مقاله: جغرافیا و برنامه ریزی شهری، طراحی شهری |
کنفرانس: کنفرانس بین المللی آموزش آمیخته - International Conference on Blended Learning |
دانشگاه: موسسه یادگیری هوشمند، دانشگاه معمولی پکن، چین |
کلمات کلیدی: محیط های یادگیری هوشمند، شهرهای هوشمند، یادگیری هوشمند |
کلمات کلیدی انگلیسی: Smart learning environments - Smart cities - Digital learning - Smart learning |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓ |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓ |
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است ✓ |
ضمیمه: ندارد |
بیس: نیست ☓ |
مدل مفهومی: ندارد ☓ |
پرسشنامه: ندارد ☓ |
متغیر: ندارد ☓ |
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن مقاله |
رفرنس در ترجمه: در داخل متن مقاله درج شده است |
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1007/978-3-319-59360-9_2 |
چکیده
1- چهارچوبی برای شهرهای هوشمند از منظر آموزشی
2- ویژگی های یادگیری هوشمند
3- محیط های یادگیری معمولی در شهرهای هوشمند
محیط یادگیری مدرسه
محیط یادگیری خانواده
محیط یادگیری جامعه
محیط یادگیری موزه
4- ارزیابی محیط های یادگیری در شهرهای هوشمند
Abstract
Lots of research has been done on smart cities, however, only few studies can be found on smart cities from the educational perspective. This paper will discuss the framework of building smart city from educational perspective to identify the importance of promoting smart learning in smart cities. Then the characters of smart learning are elaborated, and the difference of traditional classroom learning, digital learning and smart learning are analyzed. After that, the paper analyzes the typical learning environments in cities: school, family, community, workplace, and museum. Based on the analysis, we develop indicators to evaluate learning environments in smart cities, which was used to evaluate the learning environments in the selected 68 cities in China.
چکیده
تحقیقات زیادی روی شهرهای هوشمند انجام شده که تنها تعداد کمی از آنها از دیدگاه آموزشی به بررسی شهرهای هوشمند پرداخته است این مقاله به بررسی چهارچوب ساختاری شهرهای هوشمند از منظر آموزشی می پردازد تا اهمیت ارتقای یادگیری هوشمند را در شهرهای هوشمند مشخص کند. سپس مشخصات یادگیری هوشمند مشخص می شود، و تفاوت یادگیری کلاسی سنتی، یادگیری دیجیتال و یادگیری هوشمند تحلیل می شوند. پس از آن، این مقاله به تحلیل محیط های یادگیری معمولی در شهرها می پردازد: مدرسه، خانواده، جامعه، محل کار و موزه. بر اساس این تحلیل، ما نشانگرهایی را برای ارزیابی محیط های یادگیری در شهرهای هوشمند توسعه می دهیم، که برای ارزیابی محیط های یادگیری در 68 شهر انتخاب شده در چین استفاده شده اند.