ترجمه مقاله استراتژی قیمت گذاری در بازارهای صنعتی - نشریه امرالد

ترجمه مقاله استراتژی قیمت گذاری در بازارهای صنعتی - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۳۵,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
استراتژی های قیمت گذاری در بازارهای صنعتی
عنوان انگلیسی
Pricing Strategies in Industrial Markets
صفحات مقاله فارسی
19
صفحات مقاله انگلیسی
19
سال انتشار
2007
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5627
رشته های مرتبط با این مقاله
علوم اقتصادی و مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت مالی، مدیریت کسب و کار، بازاریابی، اقتصاد مالی، اقتصاد پولی، مدیریت بازرگانی و مدیریت صنعتی
مجله
مجله اروپایی بازاریابی - European Journal of Marketing
دانشگاه
دانشگاه کانتیکت، ستررس، ایالات متحده آمریکا
فهرست مطالب
متون تحقيقاتي قیمت‌گذاری: یک مرور کلی و طبقه بندی
چهارچوبی راهبردی برای تصمیمات قیمت‌گذاری
توليد کنندگان
توزيع‌كنندگان
دولت و سایر سازمان‌های غیر انتفاعی
فرایند تصمیم گیری
وظیفه جدید خرید
بازخرید اصلاح شده
بازخرید روزمره
طبقه بندی هزینه های خرید
هزینه های مستقیم هر واحد
هزینه های غیرمستقیم هر واحد و یا بودجه اختصاصی دولت
بودجه جدید و یا اختصاص داده نشده
خلاصه
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Although price, the classic synchroniser of supply and demand, is central to the study of economics, it has not dominated the thinking of marketing decision-makers. In 1964, Udell [1] found price to be relatively unimportant in the marketing mix. Subsequent studies by Guiltinan [2] and Kelly and Coaker [3] confirmed Udell's findings. Recent evidence suggests that the rapid rise of energy costs and world wide inflation have altered the importance of pricing decisions. In the mid-1970s Robichaux's replication of Udell's study found that price ranked first among the twelve marketing decision areas [4]. Udell's study, in 1964, placed price sixth among these twelve decision areas [5]. This paper provides an overview of the marketing literature on pricing, with the intention of developing a conceptual framework and a classification system for different types of pricing strategies in industrial markets. This framework strives to provide a more comprehensive basis for developing industrial pricing strategies as well as to identify the most relevant marketing literature appropriate to the needs of industrial marketers.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
اگر چه قیمت، يعني همگام‌كننده کلاسیک عرضه و تقاضا، مركز مطالعه‌ی علم اقتصاد است، بر تفكر تصمیم‌گیرندگان بازاريابي غالب نيست.در سال 1964، يودل قيمت را در تركيب بازاریابی نسبتاً بی‌اهمیت يافت. مطالعات بعدی توسط گلتينان و کلی و كوكلر یافته‌هاي يودل را تایید کردند
شواهد اخیر نشان می‌دهد که افزایش سریع هزینه‌های انرژی و تورم در سراسر جهان، اهمیت تصمیمات قیمت‌گذاری را تغییر داده است.در اواسط دهه 1970 تکرار مطالعه يودل توسط روبيچاكس نشان داد که قیمت در ابتدا در میان دوازده حوزه تصمیم بازاریابی رتبه‌بندي مي‌شود.
مطالعه يودل، در سال 1964، قیمت را در میان این دوازده حوزه تصميم‌گيري در مرتبه ششم قرار داد. این مقاله، با هدف توسعه یک چارچوب مفهومی و سیستم طبقه‌بندی برای انواع مختلف استراتژی قیمت‌گذاری در بازار صنعتي، یک نمای کلی از متون تحقيقاتي بازاریابی در زمينه قيمت‌گذاري ارائه داده است. این چارچوب درصدد ارائه یک مبنای فراگيرتر برای توسعه استراتژی‌های قیمت‌گذاری صنعتی و همچنين شناسایی مناسب‌ترین متون تحقيقاتي بازاریابی مورد نياز بازاریابان صنعتی است.

بدون دیدگاه