راهنمای عملی برای انجام تحقیقات تجربی در حوزه تبلیغات
عنوان انگلیسی
A Practical Guide to Experimental Advertising Research
صفحات مقاله فارسی
34
صفحات مقاله انگلیسی
15
سال انتشار
2017
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
تیلور و فرانسیس - Taylor & Francis
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات تحقیقات تجربی - Experimental Research
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
4.322 در سال 2018
شاخص H_index مجله
89 در سال 2019
شاخص SJR مجله
2.086 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0091-3367
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
9936
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به انگلیسی درج شده است ✓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، بازاریابی و مدیریت کسب و کار
مجله
مجله تبلیغات - Journal of Advertising
دانشگاه
دانشگاه ایلینوی در اربانا-شمپین، ایلینویز ، ایالات متحده آمریکا
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1080/00913367.2017.1281779
۰.۰(بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
دانش (آگاهی) و استنتاج علی
متغیرهای مستقل و وابسته
مفهومی سازی و عملی کردن متغیرها
ایجاد اعتبار
توضیح ناکافی ساختارها
ایجاد تضاد
تمایل به عملیات واحد
تمایل به یک روش
ایجاد تضاد در ساختارها توسط سطوح ساختارها
ساختار عاملی (فاکتوری) حساس به رفتار
واکنش به وضعیت آزمایشی
انتظارت آزمایش کننده (آزمونگر)
اعتبار درونی
اعتبار خارجی و اکولوژیکی (زیست شناختی)
طرح های تجربی و شبه تجربی
طرحی های شبه تجربی
اختصاص تصادفی
آزمایش های تصادفی
مسائل متداول در آزمایش تبلیغات
طرح های تجربی پیچیده تر
مسائل اخلاقی برای شرکت کنندگان و محققان
منابع
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Experiments are conducted to help establish cause-and-effect relationships, and they can be powerful tools for doing so. We review fundamental concepts for conducting experimental advertising research. Good experimental research involves careful consideration of independent and dependent variables, and what they are supposed to represent. To this end, we review threats to construct validity as well as offer some suggestions on how to think about external and ecological validity in ad research. We review three quasi-experimental research designs and three simple, randomized experimental designs, along with more complex factorial design experiments. Finally, we discuss ethical considerations and the crucial role researchers play in maintaining research integrity.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
تجارب برای کمک به ایجاد روابط علت و معلول به یکدیگر مرتبط هستند و می توانند ابزارهای قدرتمندی برای انجام چنین کاری باشند. در این مقاله مفاهیم بنیادین برای اجرای تحقیقات تجربی در حوزه تبلیغات را مرور می کنیم. تحقیقات تجربی مناسب دربرگیرنده توجه دقیق به متغیرهای مستقل و وابسته و آنچه که فرض شده است آن ها ارائه دهند است. به این منظور، تهدیدات نسبت به ایجاد اعتبار همانند ارائه پیشنهاداتی درباره نحوه تفکر در ارتباط با اعتبار خارجی و اکولوژیکی در پژوهش حوزه تبلیغات را مرور می کنیم. ما سه طرح تحقیقاتی شبه تجربی و سه طرح تجربی ساده و تصادفی را همراستا با آزمایش های طرح پیچیده ارائه می کنیم. در نهای، درباره ملاحظات اخلاقی و نقش مهمی که محققان در حفظ یکپارچگی پژوهش ایفا می کنند بحث می کنیم.