تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله راهنمای عملی برای انجام تحقیقات تجربی در حوزه تبلیغات – نشریه تیلور و فرانسیس

عنوان فارسی: راهنمای عملی برای انجام تحقیقات تجربی در حوزه تبلیغات
عنوان انگلیسی: A Practical Guide to Experimental Advertising Research
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 34 (شامل 1 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2017 نشریه : تیلور و فرانسیس - Taylor & Francis
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات تحقیقات تجربی - Experimental Research
پایگاه : اسکوپوس نوع ارائه مقاله : ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 4.322 در سال 2018 شاخص H_index مجله : 89 در سال 2019
شاخص SJR مجله : 2.086 در سال 2018 شناسه ISSN مجله : 0091-3367
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2018 کد محصول : 9936
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.26Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت، بازاریابی و مدیریت کسب و کار
مجله: مجله تبلیغات - Journal of Advertising
دانشگاه: دانشگاه ایلینوی در اربانا-شمپین، ایلینویز ، ایالات متحده آمریکا
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: به انگلیسی درج شده است ✓
بیس: است ✓
مدل مفهومی: دارد ✓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: ندارد ☓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1080/00913367.2017.1281779
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

دانش (آگاهی) و استنتاج علی

متغیرهای مستقل و وابسته

مفهومی سازی و عملی کردن متغیرها

ایجاد اعتبار

توضیح ناکافی ساختارها

ایجاد تضاد

تمایل به عملیات واحد

تمایل به یک روش

ایجاد تضاد در ساختارها توسط سطوح ساختارها

ساختار عاملی (فاکتوری) حساس به رفتار

واکنش به وضعیت آزمایشی

انتظارت آزمایش کننده (آزمونگر)

اعتبار درونی

اعتبار خارجی و اکولوژیکی (زیست شناختی)

طرح های تجربی و شبه تجربی

طرحی های شبه تجربی

اختصاص تصادفی

آزمایش های تصادفی

مسائل متداول در آزمایش تبلیغات

طرح های تجربی پیچیده تر

مسائل اخلاقی برای شرکت کنندگان و محققان

منابع

نمونه متن انگلیسی

Experiments are conducted to help establish cause-and-effect relationships, and they can be powerful tools for doing so. We review fundamental concepts for conducting experimental advertising research. Good experimental research involves careful consideration of independent and dependent variables, and what they are supposed to represent. To this end, we review threats to construct validity as well as offer some suggestions on how to think about external and ecological validity in ad research. We review three quasi-experimental research designs and three simple, randomized experimental designs, along with more complex factorial design experiments. Finally, we discuss ethical considerations and the crucial role researchers play in maintaining research integrity.

نمونه متن ترجمه

تجارب برای کمک به ایجاد روابط علت و معلول به یکدیگر مرتبط هستند و می توانند ابزارهای قدرتمندی برای انجام چنین کاری باشند. در این مقاله مفاهیم بنیادین برای اجرای تحقیقات تجربی در حوزه تبلیغات را مرور می کنیم. تحقیقات تجربی مناسب دربرگیرنده توجه دقیق به متغیرهای مستقل و وابسته و آنچه که فرض شده است آن ها ارائه دهند است. به این منظور، تهدیدات نسبت به ایجاد اعتبار همانند ارائه پیشنهاداتی درباره نحوه تفکر در ارتباط با اعتبار خارجی و اکولوژیکی در پژوهش حوزه تبلیغات را مرور می کنیم. ما سه طرح تحقیقاتی شبه تجربی و سه طرح تجربی ساده و تصادفی را همراستا با آزمایش های طرح پیچیده ارائه می کنیم. در نهای، درباره ملاحظات اخلاقی و نقش مهمی که محققان در حفظ یکپارچگی پژوهش ایفا می کنند بحث می کنیم.