ترجمه مقاله تاثیر مشترک لحن، خوانایی و پختگی سرمایه گذار روی قضاوت های درآمد - نشریه وایلی

ترجمه مقاله تاثیر مشترک لحن، خوانایی و پختگی سرمایه گذار روی قضاوت های درآمد - نشریه وایلی
قیمت خرید این محصول
۳۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
زمانی که استفاده از زبان مثبت نتیجه عکس می دهد: تاثیر مشترک لحن، خوانایی و پختگی سرمایه گذار روی قضاوت های درآمد
عنوان انگلیسی
When the Use of Positive Language Backfires: The Joint Effect of Tone, Readability, and Investor Sophistication on Earnings Judgments
صفحات مقاله فارسی
31
صفحات مقاله انگلیسی
30
سال انتشار
2014
نشریه
وایلی - Wiley
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
8065
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
حسابداری و علوم اقتصادی
گرایش های مرتبط با این مقاله
حسابداری مالی و اقتصاد مالی
مجله
مجله تحقیقات حسابداری - Journal of Accounting Research
دانشگاه
دانشکده حسابداری، دانشگاه مالی و اقتصاد شانگهای
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2- نظریه و فرضیه ها
2-1- نقش زبان مثبت بر قضاوت سرمایه گذار
2-2- سرمایه گذاران غیر پخته
2-3- سرمایه گذاران پخته
3- آزمایش
3-1- شرکت کنندگان
3-2- میزان پختگی سرمایه گذار
3-3- دستکاری خوانایی و احساس زبان
3-4- روش
4- نتایج
4-1- بررسی های دستکاری
4-2- آزمودن فرضیه ها
4-2-1- همه سرمایه گذاران.
4-2-2- سرمایه گذاران غیر پخته
4-2-3- سرمایه گذاران پخته
4-3- تحلیل های اضافی
4-3-1- تاثیرات فریم ویژگی زبان مثبت. جهت
4-3-2- نقش فهم روی قضاوتهای سرمایه گذاران غیرپخته
4-3-3- تاثیرات اعتبار روی قضاوتهای سرمایه گذاران پخته
5- بحث و نتیجه گیری
ضمیمه A
دستکاری احساس زبان
A.1- رفتار زبان مثبت
A.2- رفتار زبان خنثی
ضمیمه B
دستکاری خوانایی
B.1- رفتار خوانایی بالا
B.2- رفتار خوانایی کم
نکات برجسته و کلیدی مالی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
ABSTRACT

Recent studies document that market participants react positively to the positive language sentiment or tone embedded in financial disclosures, and that investors’ reactions to negative news are more muted with poor disclosure readability. However, while language sentiment and readability co-occur in practice, their joint effects remain largely unexplored. In an experiment with MBA students as participants, we investigate how the effect of language sentiment varies with readability and investor sophistication level. We find that language sentiment influences investors’ judgments when readability is low but not when readability is high. Specifically, when readability is low, disclosures couched in positive language lead to higher earnings judgments for less sophisticated investors, but lower earnings judgments for more sophisticated investors. These findings show that the main effects of readability and language sentiment documented in prior studies have boundary effects, and may reverse when both variables are jointly considered along with investor sophistication.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
مطالعات اخیر بیان می کند که فعالان بازار به احساس یا لحن زبان مثبت که در افشاگریهای مالی جا گرفته ، به طور مثبت واکنش نشان می دهند، همچنین بیان می شود که واکنش های سرمایه گذاران به اخبار منفی با خوانایی ضعیف افشاگری ، آرام تر و خاموش تر می باشد. به هر جهت ، درحالیکه خوانایی و احساس زبان همراه هم در عمل اتفاق می افتند، تاثیرات مشترک به طور گسترده ناشناخته باقی می مانند. در یک آزمایش با دانش آموزان MBA به عنوان شرکت کننده ، ما بررسی نمودیم که چگونه تاثیر احساس زبان با میزان پختگی سرمایه گذار و خوانایی تغییر می یابد. ما می یابیم که احساس زبان ، زمانی که خوانایی کم است ، بر قضاوت های سرمایه گزاران تاثیر می پذیرد. مخصوصا ، وقتی خوانایی پایین است ، افشاگریهایی که در زبان مثبت بیان می شوند منجر به قضاوت های درآمدهای بالاتر برای سرمایه گذاران با پختگی کمتر می شود اما منجر به قضاوتهای درآمدهای پایین تر برای سرمایه گذاران پخته تر می شود. این یافته ها نشان می دهد که تاثیرات اصلی خوانایی و احساس زبان که در مطالعات پیشین مکتوب شده ، دارای تاثیرات مرزی هستند و ممکن است زمانی که هر دو متغیر به طور مشترک همراه با پختگی سرمایه گذار درنظر گرفته می شود ، معکوس گردند.

بدون دیدگاه