منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله فراگیری سیاست و ظرفیت های سازمانی در سیاست های نوآوری

ترجمه مقاله فراگیری سیاست و ظرفیت های سازمانی در سیاست های نوآوری
قیمت خرید این محصول
۳۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
فراگیری سیاست و ظرفیت های سازمانی در سیاست های نوآوری
عنوان انگلیسی
Policy learning and organizational capacities in innovation policies
صفحات مقاله فارسی
19
صفحات مقاله انگلیسی
10
سال انتشار
2011
نشریه
Ingentaconnect
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
8380
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب و کار، استراتژی های توسعه صنعتی، نوآوری تکنولوژی و مدیریت تکنولوژی
مجله
علوم و سیاست عمومی - Science and Public Policy
دانشگاه
گروه تجارت و سیاست، دانشکده کسب و کار کپنهاگ
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
1. مقدمه
2. ادبیات مربوط به فراگیری سیاست و شکاف های آن
3. یادگیری سیاست و ظرفیت سازمانی در سیاست نوآوری
4. یادگیری در زمینه های فراملی: مورد روابط میان علم و صنعت در اروپا
5. نتیجه گیری: افزایش ظرفیت برای فراگیری سیاست
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Bengt-Åke Lundvall's work has underlined the importance of policy learning for inducing innovation systems' adaptability. In spite of his efforts and of the general interest in this topic, studies of policy learning in innovation policy continue to be scarce. Elaborating from recent theoretical advances, the paper identifies three levels of policy learning and argues that their effects on innovation systems are related to specific capacities of the relevant organizations implementing change. This analytical framework is used in the study of trans-national policy learning in Europe in the area of science-industry relations, showing the importance of capacities (or lack thereof). This calls for the practical need of addressing organizational capacity-building, in particular of analytical capacity, for truly strategic innovation policy-making.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
بنگت آک لوندوال بارها و بارها اهمیت یادگیری سیاست را به منظور تهییج و تحریک سازگاری پایدار سیستم های نوآوری به ما یادآوری کرده است. از دیدگاهی که با دقت انواع مختلف فعالیت های انجام شده توسط سیستم را بررسی می کند، روش دولتی نه تنها بر روی فعالیت های مربوط به فراهم سازی دانش تمرکز دارد (سرمایه گذاری تحقیق و توسعه (R&D) و ایجاد شایستگی از طریق مهارت های فردی) بلکه به مجموعه دیگری از فعالیت ها که به فعالیت های بخش تقاضا، ارائه عناصر تشکیل دهنده و خدمات پشتیبانی تجاری برای شرکت ها اشاره دارد نیز توجه می کند. علاوه بر این از آنجا که یادگیری اقتصاد چیزی بیش از انباشت صرف دانش علمی بوده و یک اقتصاد بر سازگاری افراد، شرکت ها و سازمان های دیگر مبتنی است دولت ها به طور فزاینده ای سیاست های نوآوری را به عنوان راهی برای ترویج رشد پایدار اقتصادی در نظر می گیرند.

بدون دیدگاه