تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله استفاده از ضایعات پلاستیک در جاده سازی

عنوان فارسی: جاده های پلاستیکی: استفاده از ضایعات پلاستیک در جاده سازی
عنوان انگلیسی: Plastic Roads Use of Waste Plastic in Road Construction
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 3 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 8
سال انتشار : 2017 نشریه : Ijsrp
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 8124 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 255.47Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی عمران و محیط زیست
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازیافت و مدیریت پسماند و مهندسی راه و ترابری
مجله: مجله بین المللی نشریات علمی و پژوهشی - International Journal of Scientific and Research Publications
دانشگاه: گروه مهندسی عمران، هند
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

پلاستیک به عنوان یک افزودنی برای ترکیبات بیتومنی(نوعی قیر)

ویژگی های برجسته جاده ترکیبی بیتومن-زباله-پلیمر

مفهوم استفاده از ضایعات پلاستیک در ترکیبات بیتومن دار برای جاده سازی

بیتومن

بهبود دهنده های پلاستیک ضایعاتی

جزییات فرایند

آزمایش مارشال

محتوای پلاستیک ضایعاتی بهینه

فرایند خشک بای کارهای ایزوله شده پیشنهاد می شود.

با واحد ترکیب داغ کوچک

اقتصاد جاده سازی

مقایسه جاده های معمولی و جاده های پلاستیکی

مزایای اتصال دهنده اصلاح شده

نمونه متن انگلیسی

Abstract

India has a road network of over 5,472,144 kilo-metres (3,400,233 mi) as on 31 March 2015, the second largest road network in the world. The plastic wastes can be used in road construction and the field tests withstood the stress and proved that plastic wastes used after proper processing as an additive would enhance the life of the roads and also solve environmental problems. Plastic use in road construction is not new. It is already in use as PVC or HDPE pipe mat crossings built by cabling together PVC (polyvinyl chloride) or HDPE (high-density poly-ethylene) pipes to form plastic mats. Waste plastic is ground and made into powder; 3 to 4 % plastic is mixed with the bitumen. The durability of the roads laid out with shredded plastic waste is much more compared with roads with asphalt with the ordinary mix. The use of the innovative technology not only strengthened the road construction but also increased the road life as well as will help to improve the environment and also creating a source of income.

نمونه متن ترجمه

چکیده

هندوستان شبکه راهی به طول 5427144 کیلومتر (3400233mi) دارد طوری که در 31 مارچ 2015 دومین شبکه راهی دنیا بوده است.

ضایعات پلاستیک می توانند در جاده سازی و تست های میدانی تحمل تنش به کار روند و اثبات کنند که ضایعات پلاستیک استفاده شده بعد از فراوری مناسب، به عنوان یک افزودنی عمر جاده ها را تقویت می کند و همچنین مشکلات زیست محیطی را حل می کند. استفاده از پلاستیک در جاده سازی جدید نیست. به صورت گذرگاه های حصیری لوله ای PVC یا HDPE ساخته شده به وسیله کابل کشی با لوله های PVC(پلی وینیل کلرید) یا HDPE (پلی اتیلن چگالی بالا)که حصیرهای پلاستیکی را تشکیل میدهد، درحال استفاده است. ضایعات پلاستیک خاک شده و به پودر تبدیل شده است، 3 تا 4% پلاستیک با بیتومن مخلوط شده است. دوام جاده ها با ضایعت پلاستیک خرد شده در مقایسه با جاده هایی با اسفالتی با ترکیب معمولی، خیلی بیشتر است. استفاده از تکنولوژی نوین، نه تنها جاده سازی را تقویت کرده است، بلکه عمر جاده را افزایش داده است و همچنین به بهبود محیط زیست کمک خواهد کرد و همچنین منبع درامدی ایجاد می کند.