تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله اثربخشی معلم تربیت بدنی در زمینه بهداشت عمومی – نشریه تیلور و فرانسیس

عنوان فارسی: بازدهی مربی تربیت بدنی در یک شرایط بهداشت عمومی
عنوان انگلیسی: Physical Education Teacher Effectiveness in a Public Health Context
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 20
سال انتشار : 2014 نشریه : تیلور و فرانسیس - Taylor & Francis
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : f183 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 400.83Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: تربیت بدنی
گرایش های مرتبط با این مقاله: فیزیولوژی فعالیت بدنی و تندرستی و بهداشت عمومی
مجله: فصلنامه تحقیقات برای تمرین و ورزش - Research Quarterly for Exercise and Sport
دانشگاه: دانشگاه ایالتی سن دیگو
کلمات کلیدی: فعالیت بدنی (جسمی)،‌ تناسب جسمی (تناسب اندام)، مدارس، SOFIR
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است
کیفیت ترجمه این مقاله پایین می باشد.
فهرست مطالب

چکیده

اهمیت بهداشت PE فعال

آموزش جسمی دانش‌آموزان

بازدهی و موثر بودن معلم PE در یک شرایط بهداشت عمومی

پیش زمینه و بازنگری SOFIT

فعالیت جسمانی طی درس‌های PE

تأثیرات مداخله بر تقویت PE فعالیت جسمانی

زمان توسعه تناسب جسمانی در PE

زمان توسعه مهارت حرکتی در PE

ارتقای معلم از فعالیت جسمانی خارج از کلاس

بازدهی تحقیق PE در یک مدل گسترده فعالیت جسمانی مدارس گسترده

بررسی فعالیت جسمانی ساختار یافته

گزارش فعالیت جسمانی برای کلاس‌ها (PARC)

نتیجه‌گیری

نمونه متن انگلیسی

The health benefits of physical activity are well documented, and the important role that schools and physical education (PE) can play in reducing sedentary behavior and contributing to population health has been identified. Although effective teaching is ultimately judged by student achievement, a major component of teacher and school effectiveness studies has been student engagement. Thus, in PE, it is important to assess the teaching and learning processes related to expected outcomes, including what students and teachers do and how lessons are delivered. Within a public health context, it is then important to assess how teachers provide students with ample health-enhancing physical activity to help them become physically fit and to learn generalizable movement and behavioral skills designed to promote physical activity and fitness outside of class time. In this article, we emphasize that the future of PE in our nation’s schools will depend on the ability of schools to provide programs that are perceived to be of importance to the public; moreover, we believe that the future of PE rests on the effectiveness of PE teachers to operate within a public health context. In addition, we also provide a summary of teacher effectiveness research within a public health context and offer visions for the future assessment and evaluation of PE teacher effectiveness that move beyond the PE lesson to include components of the comprehensive school physical activity model.

نمونه متن ترجمه

چکیده

مزیت‌های بهداشتی (سلامت) فعالیت بدنی بخوبی ثابت شده است و نقش مهمی که مدارس و آموزش تربیت بدنی (PE) در کاهش رفتار غیر محرک و مشارکت در بهداشت جمعی دارند هم شناسایی شده است. اگرچه آموزش موثر در نهایت با توجه به موفقیت دانشجویان قضاوت می‌شود، اما جزء اصلی بازدهی مدرسه و معلم شامل مشارکت دانشجو می‌باشد بنابراین در PE این نکته حائز اهمیت است که فرآیندهای آموزش و یادگیری را با توجه به نتایج پیش‌بینی شده در نظر بگیریم که شامل این امر می‌شود که دانشجویان و معلمان (استاتید) چه کاری انجام می‌دهند و چگونه درس‌ها را انتقال می‌دهند. در یک شرایط بهداشت عمومی این نکته اهمیت دارد که ارزیابی کنیم چگونه معلمان فعالیت فیزیکی تقویت کننده سلامت ارائه می‌کنند که به آن‌ها کمک می‌کند تا تناسب اندام داشته باشد و مهارت‌های رفتاری و حرکت‌های تعمیم‌پذیری را بیاموزند که به این منظور طراحی شده که فعالیت بدنی (جسمی) آن‌ها و تناسب اندام آن‌ها را خارج از زمان کلاس هم ارتقا دهد. در این مقاله ما تأکید کردیم که آینده PE در مدارس ملی ما به توانایی مدارس برای فراهم کردن برنامه‌هایی که اهمیت آن باری عموم قابل درک باشد بستگی دارد. بعلاوه ما معتقدیم که آینده PE برمبنای بازدهی مربیان PE برای اجرا در یک شرایط بهداشت عمومی می‌باشد. در مجمع ما خلاصه‌ای از تحقیق بازدهی معلم در یک شرایط بهداشت عمومی ارائه کرده‌ایم و دیدگاه‌هایی برای ارزیابی آینده و ارزیابی بازدهی معلم PE ارائه کرده‌ایم که فراتر از درس‌های PE می‌باشد تا اجزای مدل جامع فعالیت جسمانی مدارس را در بر گیرد.