تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله تعاملات مردم، فناوری ها، و سازمان ها در عصر تجارت اجتماعی – نشریه IEEE

عنوان فارسی: تعاملات مردم، فناوری ها، و سازمان ها در عصر تجارت اجتماعی
عنوان انگلیسی: People, Technologies, and Organizations Interactions in a Social Commerce Era
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 25 (شامل 1 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2017 نشریه : آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله : ISI پایگاه : اسکوپوس
نوع ارائه مقاله : ژورنال ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 2.048 در سال 2018
شاخص H_index مجله : 82 در سال 2019 شاخص SJR مجله : 0.833 در سال 2018
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2018 شناسه ISSN مجله : 0018-9391
کد محصول : 10075 وضعیت ترجمه : ترجمه شده و آماده دانلود
محتوای فایل : zip حجم فایل : 2.13Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت و مهندسی فناوری اطلاعات، مدیریت فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیک، اینترنت و شبکه های گسترده
مجله: نتایج به دست آمده در جوزه در مدیریت مهندسی - Transactions on Engineering Management
دانشگاه: دانشکده مدیریت، دانشگاه سوانزی، انگلستان
کلمات کلیدی: تجارت الکترونیکی، تجارت اجتماعی، نظریه اجتماعی - فنی، مدل پذیرش فناوری، اعتماد
کلمات کلیدی انگلیسی: E-commerce - social commerce - socio-technical theory - technology acceptance model (TAM) - trust
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: به صورت عدد درج شده است ✓
بیس: است ✓
مدل مفهومی: دارد ✓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: ندارد ☓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1109/TEM.2017.2711042
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

I. مقدمه

II. توسعه نظری و مدل تحقیق

III. توسعه فرضیه

الف. اعتماد در تجارت اجتماعی

ب. TAM در تجارت اجتماعی

ج. توانمندسازهای اجتماعی تجارت اجتماعی

د. توانمندسازهای فنی تجارت اجتماعی

IV. روش تحقیق

الف. اجرای نظرسنجی و نمونه

ب. معیارها

ج. تورّش عدم پاسخ و تورّش روش رایج

V. تجزیه و تحلیل داده ها و نتایج

الف. آماره توصیفی، پایایی، و روایی

ب. مدل اندازه گیری

ج. ارزیابی مدل ساختاری

VI. بحث و نتیجه گیری

الف. پیامدهای نظری و عملی

ب. محدودیت ها و جهت گیری های تحقیقات آتی

منابع

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Social commerce, a powerful combination of customer-oriented social computing technologies and new commercial features, is having an increasing impact on e-commerce, potentially generating substantial economic benefits. Drawing on socio-technical theory, this study establishes a research framework to help understand the social and technical factors affecting consumers' intention to purchase on social commerce sites. Our results demonstrate that familiarity, user experience, learning and training, and social commerce constructs all have a positive effect on consumers' perceptions of ease of use and usefulness, thereby enhancing their trust and intention to purchase. For systems designers and engineers, our results highlight the importance of social commerce features for building consumers' trust of social commerce sites and supporting their intention to purchase.

نمونه متن ترجمه

چکیده

تجارت اجتماعی، ترکیب قدرتمندی از فناوری های محاسبات اجتماعی مشتری گرا و ویژگی های جدید تجاری است که تاثیر فزاینده ای بر تجارت الکترونیک داشته و از مزایای اقتصادی بالقوه قابل توجهی برخوردار است. با بهره گیری از نظریه اجتماعی - فنی، مطالعه حاضر چارچوب تحقیقاتی را برای کمک به شناخت عوامل اجتماعی و فنی موثر بر قصد مصرف کنندگان برای خرید در سایت های تجارت اجتماعی بنا نهاده است. نتایج ما نشان داد که آشنایی، تجربه کاربر، یادگیری و آموزش، و سازه های تجارت اجتماعی همگی تاثیر مثبتی بر برداشت مصرف کنندگان از سهولت کاربری و سودمندی و در نتیجه افزایش اعتماد و قصد خرید آن ها دارند. برای طراحان و مهندسان سیستم ها، نتایج ما بر اهمیت ویژگی های تجارت اجتماعی در ایجاد اعتماد مصرف کنندگان سایت های تجارت اجتماعی و حمایت از قصد خرید انان تاکید می ورزند.