ترجمه مقاله نظر والدین در مورد مراقبت های پیش دبستانی و آموزش در جامعه محلی

ترجمه مقاله نظر والدین در مورد مراقبت های پیش دبستانی و آموزش در جامعه محلی
قیمت خرید این محصول
۳۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
نظر والدین در مورد مراقبت های پیش دبستانی و آموزش در جامعه محلی
عنوان انگلیسی
Parents’ views on preschool care and education in local community
صفحات مقاله فارسی
17
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2009
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
کد محصول
9587
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
درج نشده است ☓
رشته های مرتبط با این مقاله
علوم تربیتی
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
مجله
بازنگری در آموزش ایالات متحده و چین - US-China Education Review
دانشگاه
دانشکده آموزش، دانشگاه لیوبلیانا، اسلوونی
کلمات کلیدی
آموزش پیش دبستانی، همکاری، جامعه محلی، والدین، برنامه آموزشی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1 مقدمه
2 نقطه شروع
3 تاریخ همکاری و معنای اشکال رسمی و غیر رسمی همکاری میان کودکستان، خانواده و جامعه محلی
4 روش شناسی و تعریف مسئله
5 نتایج و بحث
5-1 آگاه سازی والدین از نحوه همکاری با کودکستان با توجه به مشکلات آموزشی و واگذاری زندگی کودکستان و آماده سازی برنامه های کاری به آن ها
5-2 دقت و صحت اطلاعات
5-3 نقش والدین در تهیه برنامه کاری سالانه کودکستان و مشاوره با والدین در تصمیم گیری های مربوط به سلامت و موفقیت فرزندانشان
5-4 امکان تأثیر بر نظارت و اطمینان از کیفیت آموزش پیش دبستانی و مشارکت والدین در حل مشکلات مراقبت از کودکان در جامعه محلی
6 نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

In this text, the authors are analyzing preschool care and education in local community. They are focusing on the problem of information transfer between the kindergarten, parents and local community, as well as the model of relationship participation. Cooperation between parents, kindergarten and local community is an important element in the preschool institution quality, because it changes inner relationships, climate and culture. Expectations about cooperation in some authors’ views (Resman, 1992; Schleicher, 1989; Coleman, 1998; Ryan, 1995) depend on tradition, objectives, social context, legal framework and situational demands. The research data show that Slovene kindergartens have more consumer-like relationships with parents instead of partnership. Kindergartens are clear about important information concerning their pedagogical work and organization, but they do not include parents in making decisions about the developing and executing of programs. 92.3% of parents think that the information they receive is clear, understandable only 89.6% think they are frequent. More then half of the interviewed parents frequently or always participate in kindergarten life and work, only about 43% believe that they can co-influence the development or realization of the programme. Parents also think that the local community is not giving them enough information about preschool care problems, because only 10.2% are included in solving current preschool care problems in their municipality.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
در این متن نویسندگان عقیده والدین درمورد مراقبت های پیش دبستانی و آموزش در جامعه محلی را تجزیه و تحلیل می کنند. آن ها بر مشکل انتقال اطلاعات بین کودکستان، والدین و جامعه محلی و همچنین مدل مشارکت ارتباطی تمرکز دارند. همکاری بین والدین، کودکستان و جامعه محلی عنصر مهمی در کیفیت موسسه پیش دبستانی است، زیرا فرهنگ، محیط و روابط داخلی را تغییر می دهد. انتظار همکاری در عقاید برخی از نویسندگان به سنت، اهداف، زمینه اجتماعی، چارچوب قانونی و تقاضاهای موقعیتی وابسته است. داده های تحقیق نشان می دهد که مهدکودک های اسلوونیایی بیشتر با والدین روابطی مانند مصرف کننده دارند تا شریک. کودکستان ها درمورد اطلاعات مهم مربوط به سازمان ها و کارهای آموزشی خود صریح هستند اما آن ها در تصمیم گیری در مورد توسعه و اجرای برنامه ها، والدین را دخالت نمی دهند. 92.3 درصد از والدین فکر می کنند اطلاعاتی که دریافت می کنند واضح و قابل فهم است و تنها 89.6 درصد از والدین فکر می کنند که دایمی هستند. بیش از نصف والدینی که با آن ها مصاحبه نمودیم، به طور مداوم یا غالبا در کار و زندگی کودکستان مشارکت می کنند، فقط حدود 43٪ از آن ها معتقدند که می توانند متقابلا بر توسعه یا تحقق برنامه تاثیر بگذارند. والدین نیز فکر می کنند که جامعه محلی در مورد مشکلات مراقبت پیش دبستانی اطلاعات کافی به آن ها نمی دهد، زیرا تنها 10.2 درصد از آنها در حل مشکلات مراقبتی متداول در پیش دبستانیِ شهر خود دخالت دارند.

بدون دیدگاه