ترجمه مقاله غلبه بر تصورات غلط درباره نیروهای در حالت تعادل - نشریه Scirp

ترجمه مقاله غلبه بر تصورات غلط درباره نیروهای در حالت تعادل - نشریه Scirp
قیمت خرید این محصول
۲۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
غلبه بر تصورات غلط درباره نیروهای در حالت تعادل: یک مطالعه تحقیقاتی عملی
عنوان انگلیسی
Overcoming Students’ Misconceptions on Forces in Equilibrium: An Action Research Study
صفحات مقاله فارسی
12
صفحات مقاله انگلیسی
12
سال انتشار
2014
نشریه
Scirp
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
7518
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
علوم تربیتی
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
مجله
آموزش خلاق - Creative Education
دانشگاه
دانشکده آموزش، دانشگاه Kebangsaan مالزی
کلمات کلیدی
مطالعه تحقیقاتی عملی، تصورات غلط دانش آموزان، ساختار آموزشی، فیزیک، نیروها
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2- بازتاب اولیه
3-اهداف مطالعه
4- روش
آزمون مقدماتی
5- اجرا و پیاده سازی طرح
6- یافته ها
7- بحث و نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This collaborative action research involving a supervisor and a student teacher aims to assist 23 Form Four (16 years old) students to overcome their misconceptions on the topic of forces in equilibrium state. This study adopts the action research cycle: Identify-Plan-Act-Reflect. The pre-test results showed that students had problems in recognizing the forces. Consequently, a teaching intervention was planned and carried out to improve students’ ability to identify and recognize the forces that exist for an object in the equilibrium state. The teaching intervention emphasizes on the basic characteristics of the force arrow namely the direction, magnitude, labeling and starting point of force. The post test results showed that students’ ability to draw the force arrows correctly had improved, with the exception of identifying the starting point of force. The action research study managed to guide the student teacher to identify and help to overcome misconceptions of her students.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این تحقیق عملی جمعی، شامل یک ناظر و معلم دانش آموز با هدف کمک به 23 فرم از چهار دانش آموز(16 ساله) برای غلبه با تصورات غلط آنها در مورد نیروهای در حالت تعادل می باشد.این تحقیق یک چرخه ی تحقیقاتی عملی را می پذیرد: شناسایی- برنامه ریزی- عمل- بازتاب. نتایج آزمون مقدماتی نشان داد که دانش آموزان در شناسایی نیروها دچار مشکل هستند. در نتیجه، یک اقدام اصولی برای بهبود توانایی دانش آموزان در شناسایی و تشخیص نیروهای موجود وارده بر یک شی در حالت تعادل برنامه ریزی و اجرا گردید. آموزش بر خصوصیات اصلی پیکان نیروها تاکید دارد، مانند: جهت، مقدار، برچسب گذاری و نقطه شروع نیرو. نتایج آزمون نهایی نشان داد که توانایی دانش آموزان برای ترسیم پیکانهای نیرو بهبود یافته است، به استثنای شناسایی نقطه ی شروع نیرو. مطالعه ی تحقیقاتی عملی جهت راهنمایی معلم دانش آموز برای شناسایی و کمک به غلبه بر تصورات غلط دانش آموزانش ، صورت گرفته است.

بدون دیدگاه