منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله پیدا کردن سازمان در تئوری سازمانی

ترجمه مقاله پیدا کردن سازمان در تئوری سازمانی
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
پیدا کردن سازمان در تئوری سازمانی: فرانظریه سازمان به عنوان عامل نقش اول اجتماعی
عنوان انگلیسی
Finding the Organization in Organizational Theory: A Meta-Theory of the Organization as a Social Actor
صفحات مقاله فارسی
35
صفحات مقاله انگلیسی
16
سال انتشار
2010
نشریه
اینفورم - Informs
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
8947
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت استراتژیک
مجله
علوم سازمانی - Organization Science
دانشگاه
دانشکده مدیریت کلاگ، دانشگاه نورث وسترن اوانستون، ایلینوی
کلمات کلیدی
تئوری سازمانی، عوامل اجتماعی، حاکمیت، مسئولیت، هویت سازمانی، اهداف
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
۱. مقدمه
۲. سازمان به عنوان عامل: از دست دادن تعهد و نقد و بررسی
۳. سازمان به عنوان یک عامل اجتماعی
3.1. ساختار فرضیه استناد خارجی
3.1.1. حاکمیت سازمان شامل قرارداد سازمانی
3.1.2. مسئولیت سازمان
۳.۲. ساختار فرضیه هدفمند
3.2.1. هویت سازمان
3.2.2. اهداف سازمانی
3.2.3. طبیعت چندوجهی هدفمندی
3.3. قرار گرفتن عامل سازمانی در چشم انداز اجتماعی
3.4 خلاصه
4. عامل سازمانی: پرسش ها و مفاهیم کلیدی تحقیق
4.1. سازمان ها و محیط های آنها
4.2. تصمیم گیری سازمانی
4.3. ناهمگونی سازمانی
4.4. موارد حداکثری
۵. نتيجه گيری
تقدیر و سپاسگزاری
ارجاعات
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Organization theory is a theory without a protagonist. Organizations are typically portrayed in organizational scholarship as aggregations of individuals, as instantiations of the environment, as nodes in a social network, as members of a population, or as a bundle of organizing processes. This paper hopes to highlight the need for understanding, explicating, and researching the enduring, noun-like qualities of the organization. We situate the organization in a broader social landscape by examining what is unique about the organization as a social actor. We propose two assumptions that underlie our conceptualization of organizations as social actors: external attribution and intentionality. We then highlight important questions and implications forming the core of a distinctively organizational analytical perspective.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
تئوری سازمان یک نظریه بدون شخصیت اصلی می‌باشد. سازمان ها معمولا در دانش سازمانی به عنوان مجموعه‌ای از افراد، به عنوان اعضای یک جامعه و یا به عنوان مجموعه ای از فرآیندهای سازماندهی به تصویر کشیده‌ شده‌اند، از نظر مصداق محیطی، به عنوان گره هایی در یک شبکه اجتماعی در نظر گرفته می شوند. در این مقاله سعی شده است نیاز به درک، تبیین و تحقیق در پایداری همانند کیفیت سازمانی، برجسته شود. ما یک سازمان را در یک چشم انداز اجتماعی گسترده‌تر قرار داده و آنچه که در مورد این سازمان به عنوان یک عامل اجتماعی، منحصر به فرد می باشد، مورد بررسی قرار گرفته است. ما دو فرض را در نظر گرفتیم که زمینه‌ساز مفهوم ما از سازمان ها به عنوان عوامل اجتماعی می باشد که شامل: استناد خارجی و هدفمندی می‌باشد. پس از آن ما، پرسش های مهم و پیامدهای تشکیل هسته یک دیدگاه تحلیلی سازمانی را مشخص کردیم.

بدون دیدگاه