تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

دانلود ترجمه مقاله طراحی صندلی مطلوب و سیستم تعلیق برای یک ماشین چهارچرخ – نشریه الزویر

عنوان فارسی: طراحی صندلی مطلوب و سیستم تعلیق برای یک ماشین چهارچرخ با استفاده از مدل راننده و الگوریتم ژنتیک
عنوان انگلیسی: Optimal seat and suspension design for a quarter car with driver model using genetic algorithms
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 12
سال انتشار : 2007 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 4501 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 511.33Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی مکانیک و طراحی صنعتی
گرایش های مرتبط با این مقاله: طراحی خودرو، مکانیک خودرو، سازه بدنه خودرو، طراحی کاربردی، ساخت و تولید و طراحی سیستم تعلیق
مجله: مجله بین المللی ارگونومی صنعتی (International Journal of Industrial Ergonomics)
دانشگاه: دانشکده مهندسی مکانیک، دانشگاه آتاتورک، ترکیه
کلمات کلیدی: ماشین چهار چرخ، سیستم تعلیق، طراحی بهینه صندلی، مدل راننده ماشین
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

۱ مقدمه

۲ توسعه مدل

۳ تعریف تابع هدف

۴ نتایج بهینه سازی

۵ نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

This paper presents an optimization of a four-degrees-of-freedom quarter car seat and suspension system using genetic algorithms to determine a set of parameters to achieve the best performance of the driver. Since the health of the driver is as important as the stability of the car, the desired objective is proposed as the minimization of a multiobjective function formed by the combination of not only suspension deflection and tire deflection but also the head acceleration and crest factor (CF), which is not practiced as usual by the designers. The optimization results are compared through step and frequency responses of the seat and suspension system for the optimum and currently used suspension systems. Comparatively better results are obtained from the optimized system in terms of resonance peaks, CF, and vibration dose value. The concept and the ideas set forth in this work are directly applicable to both the car suspension and seat design in industry.

نمونه متن ترجمه

چکیده

در این مقاله بهینه سازی سیستم تعلیق و صندلی ماشین چهارچرخ با استفاده از الگوریتم ژنتیک جهت تعیین مجموعه از پارامتر ها برای رسیدن به بهترین عملکرد راننده پرداخته شده است . از آنجا که سلامتی راننده به عنوان یک پارامتر مهم در ماشین است ، هدف مورد نطر به حداقل رساندن یک تابع چند منظوره تشکیل شده به صورت ترکیبی بوده تا انحرافات تعلیق و انحراف تایر به حداقل رسیده و هم چنین شتاب (CF) به طور معمول توسط طراحان ارائه نمی شود . نتایج بهینه سازی از طریق گام ها و فركانس پاسخ از صندلی و سیستم تعلیق برای مقایسه سیستم تعلیق مطلوب بوده و در حال حاظر استفاده شده است . مقایسه نتایج حالت بهینه سازی شده از سیستم با یک پیک رزونانسی و CF و مقدار ارتعاشی را نشان می دهدو مفهوم و ایده های مطرح شده در این اثر بوده و به طور مستقیم برای هر دو ماشین با سیستم تعلیق و صندلی در صنعت قابل اجرا است.