دانلود ترجمه مقاله طراحی صندلی مطلوب و سیستم تعلیق برای یک ماشین چهارچرخ - نشریه الزویر

دانلود ترجمه مقاله طراحی صندلی مطلوب و سیستم تعلیق برای یک ماشین چهارچرخ - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
طراحی صندلی مطلوب و سیستم تعلیق برای یک ماشین چهارچرخ با استفاده از مدل راننده و الگوریتم ژنتیک
عنوان انگلیسی
Optimal seat and suspension design for a quarter car with driver model using genetic algorithms
صفحات مقاله فارسی
12
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2007
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
4501
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی مکانیک و طراحی صنعتی
گرایش های مرتبط با این مقاله
طراحی خودرو، مکانیک خودرو، سازه بدنه خودرو، طراحی کاربردی، ساخت و تولید و طراحی سیستم تعلیق
مجله
مجله بین المللی ارگونومی صنعتی (International Journal of Industrial Ergonomics)
دانشگاه
دانشکده مهندسی مکانیک، دانشگاه آتاتورک، ترکیه
کلمات کلیدی
ماشین چهار چرخ، سیستم تعلیق، طراحی بهینه صندلی، مدل راننده ماشین
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
۱ مقدمه
۲ توسعه مدل
۳ تعریف تابع هدف
۴ نتایج بهینه سازی
۵ نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This paper presents an optimization of a four-degrees-of-freedom quarter car seat and suspension system using genetic algorithms to determine a set of parameters to achieve the best performance of the driver. Since the health of the driver is as important as the stability of the car, the desired objective is proposed as the minimization of a multiobjective function formed by the combination of not only suspension deflection and tire deflection but also the head acceleration and crest factor (CF), which is not practiced as usual by the designers. The optimization results are compared through step and frequency responses of the seat and suspension system for the optimum and currently used suspension systems. Comparatively better results are obtained from the optimized system in terms of resonance peaks, CF, and vibration dose value. The concept and the ideas set forth in this work are directly applicable to both the car suspension and seat design in industry.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
در این مقاله بهینه سازی سیستم تعلیق و صندلی ماشین چهارچرخ با استفاده از الگوریتم ژنتیک جهت تعیین مجموعه از پارامتر ها برای رسیدن به بهترین عملکرد راننده پرداخته شده است . از آنجا که سلامتی راننده به عنوان یک پارامتر مهم در ماشین است ، هدف مورد نطر به حداقل رساندن یک تابع چند منظوره تشکیل شده به صورت ترکیبی بوده تا انحرافات تعلیق و انحراف تایر به حداقل رسیده و هم چنین شتاب (CF) به طور معمول توسط طراحان ارائه نمی شود . نتایج بهینه سازی از طریق گام ها و فركانس پاسخ از صندلی و سیستم تعلیق برای مقایسه سیستم تعلیق مطلوب بوده و در حال حاظر استفاده شده است . مقایسه نتایج حالت بهینه سازی شده از سیستم با یک پیک رزونانسی و CF و مقدار ارتعاشی را نشان می دهدو مفهوم و ایده های مطرح شده در این اثر بوده و به طور مستقیم برای هر دو ماشین با سیستم تعلیق و صندلی در صنعت قابل اجرا است.

بدون دیدگاه