ترجمه مقاله عملی کردن موفقیت خرده فروشی بین المللی مد - نشریه امرالد

ترجمه مقاله عملی کردن موفقیت خرده فروشی بین المللی مد - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۳۵,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
عملی کردن موفقیت خرده فروشی بین المللی مد
عنوان انگلیسی
The operationalisation of international fashion retailer success
صفحات مقاله فارسی
19
صفحات مقاله انگلیسی
16
سال انتشار
2007
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
8490
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی، مدیریت بازرگانی، بازاریابی بین المللی و بازرگانی بین المللی
مجله
مجله بازاریابی و مدیریت مد - Journal of Fashion Marketing and Management
دانشگاه
ادینبورگ، انگلستان
کلمات کلیدی
مد، خرده فروشی، بازاریابی بین المللی، مدیریت عملیات
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
ادبیات موضوعی
موفقیت در بین المللی سازی فروش
کنترل مدیریت
نظریه کارگزاری
خرده فروشی بین المللی مد
روش شناسی
موقعیت پژوهش
انتخاب مورد
نتایج و بحث
پس زمینه بین المللی سازی
نتایج عملیاتی
نتیجه‌گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Purpose – The paper aims to define the components crucial to international fashion retailer success and to establish how these components may be practically managed by a firm in order to achieve success. Design/methodology/approach – The paper employs a case study approach. Findings – The paper proposes that there are three components crucial to international fashion retailer success – coherent international brand management, disciplined distribution control, and retail presentation consistent with the marketing image. This may be achieved via centralised control structures or via effective management of relationships with foreign agents. Research limitations/implications – This is an exploratory study requiring further quantitative investigation. Originality/value – The paper applies theoretical approaches to practical issues, and offers a practical account of how overseas fashion retailer success may be affected by firm management decisions and competencies.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف: این مقاله در نظر دارد مؤلفه های اساسی در زمینه موفقیت خرده فروشی مد را تعریف کند و بررسی کند که چگونه این مؤلفه ها می توانند به طور ویژه توسط یک شرکت در جهت دستیابی به موفقیت مدیریت شوند.
طراحی/روش شناسی/رهیافت: این مقاله از رهیافت مطالعه موردی استفاده می کند.
یافته ها: این مقاله پیشنهاد می دهد سه مؤلفه اساسی برای موفقیت خرده فروش بین المللی مد وجود دارد-مدیریت هماهنگ برند بین المللی، کنترل منظم توزیع و ارائه خرده فروشی سازگار با تصویر بازاریابی. این می تواند با استفاده از ساختارهای کنترل متمرکز یا با استفاده از مدیریت مؤثر روابط با کارگزاران خارجی حاصل شود.
نتایج/محدودیت های پژوهش: این مطالعه یک پژوهش اکتشافی است که که نیازمند بررسی کمّی بیشتری است.
اصالت/ارزش: مقاله رهیافت های تئوری را در موضوعات عملی اعمال می کند و یک حساب ویژه برای نحوه تأثیرپذیری موفقیت خرده فروشی مد از تصمیم های مدیریتی و شایستگی های شرکت باز می کند.

بدون دیدگاه