تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله یک رهنمود برای مدیریت تاثیرات رسانه بین کانال های توزیع محتوا – نشریه تیلور و فرانسیس

عنوان فارسی: یافتن گوشه خود: یک رهنمود برای مدیریت تاثیرات رسانه بین کانالهای توزیع محتوا
عنوان انگلیسی: Find Your Niches: A Guide for Managing Intermedia Effects Among Content Distribution Channels
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 29 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 34 (شامل 2 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2012 نشریه : تیلور و فرانسیس - Taylor & Francis
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه : اسکوپوس نوع ارائه مقاله : ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 2.500 در سال 2018 شاخص H_index مجله : 17 در سال 2019
شاخص SJR مجله : 0.726 در سال 2018 شناسه ISSN مجله : 1424-1277
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q2 در سال 2018 کد محصول : 9716
محتوای فایل : zip حجم فایل : 0.99Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت، مهندسی فناوری اطلاعات، مدیریت فناوری اطلاعات و سیستم های اطلاعاتی پیشرفته و مدیریت سیستم های اطلاعات
مجله: مجله بین المللی مدیریت رسانه - The International Journal on Media Management
دانشگاه: مؤسسه سیستم های اطلاعاتی و رسانه های جدید، دانشکده مديريت LMU مونیخ، آلمان
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
بیس: است ✓
مدل مفهومی: دارد ✓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: ندارد ☓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1080/14241277.2012.706763
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

مساله حل نشده مدیریت تاثیر رسانه

تئوری گوشه به عنوان شالوده ادراکی

پنج گام برای اندازه گیری و مدیریت تاثیرات رسانه

گام 1: تعریف مجموعه کانال های توزیع

گام 2: تشخیص ابعاد رقابتی

گام 3: پروفایل سازی کانال ها

گام 4: کمی کردن رقابت کانال

مثال: مورد توزیع فیلم اینترنت- محور

گام1: تعریف مجموعه کانال های توزیع

گام دوم: تعیین ابعاد رقابتی

گام 3: پروفایل سازی مطلوبیت کانال های توزیع

گام 4: کمی سازی رقابت رسانه

گام 5: مدیریت تاثیرات رسانه از طریق تمایز مطلوبیت و بازخورد

بحث و نتیجه گیری

منابع

نمونه متن انگلیسی

Content providers such as movie studios that embrace the Internet as an additional distribution channel are encountering the issue of measuring and managing intermedia effects. In multichannel distribution arrangements, content owners and distributors must know whether channels will cannibalize or complement one another and the circumstances under which such behavior will occur. With this knowledge, content providers can depart from merely describing cross-media effects and move toward managing cross-media. The authors present a five-step guide for measuring and managing cross-media effects on media content in multichannel distribution environments. The analytical framework builds on the ecological theory of the niche, which states that the intensity of intermedia competition depends on the degree of differentiation among channels. This framework is the first attempt to combine niche theory with conjoint analysis to develop a method of data collection and analysis. The use of the five-step guide is demonstrated with preference data from a quantitative survey of 552 potential consumers of digital movies.

نمونه متن ترجمه

تهیه کننده های محتوا  مانند استودیوهای فیلم که اینترنت را به عنوان یک کانال توزیع افزوده پذیرفته اند، مساله اندازه گیری و مدیریت تاثیرات رسانه را مورد توجه قرار می دهند. در آرایش توزیع چندکاناله، مالکان محتوا و توزیع کنندگان بایستی بدانند که آیا کانال ها جایگزین یا مکمل یکدیگر هستند یا خیر و تحت چه شرایطی این رفتار اتفاق خواهد افتاد. با همچنین دانشی، تهیه کننده های محتوا می توانند فارغ از تاثیرات صرفا بین رسانه ای  باشند و در زمینه مدیریت بین رسانه ای حرکت نمایند. نویسندگان یک رهنمود پنج مرحله ای برای اندازه گیری و مدیریت تاثیرات متقابل رسانه ای رو محتوای رسانه در محیط توزیع چند کاناله ارائه می نمایند. چارچوب تحلیلی بر اساس تئوری بوم شناختی گوشه  است که بیان می کند شدت رقابت رسانه ها به درجه تمایز بین کانال ها بستگی دارد. این چارچوب اولین تلاش برای ترکیب تئوری گوشه  با تحلیل پیوسته  برای توسعه روش جمع آوری داده و تحلیل می باشد. استفاده از رهنمود پنج مرحله ای،  با جمع آوری داده یک پژوهش کمی از 552 مصرف کننده بالقوه فیلم های دیجیتال توضیح داده شده است.