ترجمه مقاله مدل کسب و کار شبکه محور و نمونه قطعات اصلی کامیون - نشریه امرالد

ترجمه مقاله مدل کسب و کار شبکه محور و نمونه قطعات اصلی کامیون - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۳۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
گامی به سوی مفهوم مدل کسب و کار شبکه محور و نمونه قطعات اصلی کامیون با در نظر گرفتن مدل کسب و کار آن در هند
عنوان انگلیسی
Towards a Network-based Business Model Concept and The Case of a truck OEM considering its Business Model in India
صفحات مقاله فارسی
17
صفحات مقاله انگلیسی
7
سال انتشار
2014
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5903
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت کسب و کار، مدیریت صنعتی، بازاریابی و تولید و عملیات
مجله
مجله IMP
دانشگاه
دانشگاه تکنولوژی چالمرز
کلمات کلیدی
مدل های کسب و کار، ارائه / کنکاش، تعامل، شبکه، کامیون
فهرست مطالب
چکیده
1-مقدمه
2-مدل های کسب و کار و رویکرد خرید و بازاریابی صنعتی
3-توصیف نمونه-تولید کننده قطعات اصلی کامیون و کسب و کار کامیون در هند
1-3 دیدگاه تولید کننده قطعات اصلی کامیون
2-3 ورود شرکت تولید کننده قطعات اصلی کامیون به کسب و کار کامیون هند
3-3 معامله گران کامیون در هند
4-3 اپراتورهای کامیون هندی
4- بحث نمونه
5- بحث نهایی
6-بیانات نهایی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The term ‘business model’ has become part of everyday language and increasingly a concept subject to various theoretical conceptualisations. In this paper we explore the concept in relation to the Industrial Marketing and Purchasing (IMP) approach. As inspiration for the discussion we use the case of a truck Original Equipment Manufacturer (OEM) to consider its business model in relation to its business development in India. We conclude by suggesting that business models need to relate to how offerings/seekings are developed based on problem solving and interaction, which implies that the focus of the business model concept should be set on the ‘layers’ at which this interaction occurs.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
اصطلاح «مدل کسب و کار» به بخشی از زبان روزمره تبدیل شده است و به طور روزافزون مفهومی است که در معرض مفهوم سازی های نظری گوناگون می باشد. در این مقاله، این مفهوم را در رابطه با رویکرد خرید و بازاریابی صنعتی (آی.ام.پی) بررسی می کنیم. به عنوان انگیزه بحث از نمونه تولید کننده قطعات اصلی (آُ.ایی.ام) استفاده می کنیم تا مدل کسب و کار در رابطه با توسعه کسب و کار در هند مد نظر قراردهیم. با این پیشنهاد نتیجه گیری می کنیم که مدل های کسب و کار باید به نحوه گسترش ارائه/جستجو بر اساس تعامل و حل مسئله مرتبط باشند، که بدین مفهوم است که مفهوم مدل کسب و کار باید بر «لایه هایی» متمرکز باشد که در آن این تعامل رخ می دهد.

بدون دیدگاه