منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله مدل دو عاملی رضایت مشتری - نشریه الزویر

ترجمه مقاله مدل دو عاملی رضایت مشتری - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مدل دو عاملی رضایت مشتری: تحقیقات گردشگری بین المللی
عنوان انگلیسی
Two factor model of consumer satisfaction: International tourism research
صفحات مقاله فارسی
18
صفحات مقاله انگلیسی
7
سال انتشار
2018
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
7.271 در سال 2018
شاخص H_index مجله
159 در سال 2019
شاخص SJR مجله
2.924 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0261-5177
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
9871
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
جداول ترجمه شده است ✓ تصاویر ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
گردشگری و توریسم، مدیریت گردشگری
مجله
مدیریت گردشگری - Tourism Management
دانشگاه
مؤسسه فرهنگ و گردشگری کره ، کره جنوبی
کلمات کلیدی
رضایت گردشگری، اقتصاد رفتاری، انتظارات، عمل متقابل، قاعده اوج-پایان
کلمات کلیدی انگلیسی
Tourism satisfaction - Behavioral economics - Expectation - Reciprocity - Peak-end rule
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.tourman.2018.01.007
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
نکات مهم
چکیده
1. مقدمه
2. مروری بر مقالات
2.1. انتظارات
2.2. عمل متقابل
2.3. قاعده اوج-پایان
3. مطلالعه میدانی
3.1. بررسی اجمالی
3.2. شرکت کنندگان
3.3. طرز عمل
4. نتایج
4.1. پاسخ‌ها به پرسشنامه رضایت
4.2. مدلسازی MIMIC
5. بحث
منابع
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

We applied theories of behavioral economics and conducted a field research on 881 tourists from China visiting Seoul through guided tour programs. We randomly assigned participants to study conditions based on theories of expectation, reciprocity, and peak-end rule. At the end of the tour, participants evaluated various aspects related to tour satisfaction and general impression of the city. A confirmatory factor analysis supported that these variables can be explained by two correlated factors, identified as the Current Satisfaction Factor (CSF) and the Future Behavior Factor (FBF). The multiple indicator multiple causes (MIMIC) model showed that CSF was impacted by expectation and tour season, and FBF by expectation, tour season, and first visit. Our results suggest that providing additional information before each activity can improve tourism satisfaction and non-manipulated variables such as tour season and first visit can be incorporated to further enhance tourism satisfaction.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
ما از نظریه‌های اقتصاد رفتاری استفاده کردیم و یک تحقیق میدانی در مورد 881 توریست از چین که از طریق برنامه‌های تور دارای راهنما از سئول بازدید کردند، انجام دادیم. ما شرکت کنندگان را بر مبنای نظریه‌های انتظار، عمل متقابل، و قاعده اوج-پایان، بطور تصادفی به شرایط مطالعه اختصاص دادیم. در پایان سفر، شرکت کنندگان ویژگیهای مختلف مربوط به رضایت از تور و تصور کلی از شهر را مورد ارزیابی قرر دادند. یک تحلیل عامل تاییدی کمک کرد تا این متغیرها بتوانند توسط دو عامل همبسته که به عنوان عامل رضایت کنونی (CFS) و عامل رفتار آینده (FBS) شناسایی می‌شوند، توضیح داده شوند. مدل شاخص چندگانه و چندعاملی (MIMIC) نشان داد که CSF تحت تأثیر انتظارات و فصل مسافرت و FBF تحت تأثیر انتظارات، فصل مسافرت و اولین بازدید قرار داشت. نتایج ما نشان می‌دهند که فراهم آوردن اطلاعات بیشتر قبل از هر فعالیت می‌تواند رضایت گردشگری را بهبود ببخشد و متغیرهای کنترل نشده‌ای مانند فصل مسافرت و اولین بازدید می‌توانند برای افزایش بیشتر رضایت گردشگری بکار روند.

بدون دیدگاه