ترجمه مقاله سهم اخلاق اسلامی در بازاریابی - نشریه اشپرینگر

ترجمه مقاله سهم اخلاق اسلامی در بازاریابی - نشریه اشپرینگر
قیمت خرید این محصول
۳۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
بازاریابی و اخلاق؛ اخلاق اسلامی چه سهمی دارد و چالش های پیش رو
عنوان انگلیسی
Marketing and Ethics: What Islamic Ethics Have Contributed and the Challenges Ahead
صفحات مقاله فارسی
23
صفحات مقاله انگلیسی
13
سال انتشار
2014
نشریه
اشپرینگر - Springer
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
6715
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی، مدیریت کسب و کار و مدیریت بازرگانی
مجله
مجله اخلاق کسب و کار - Journal of Business Ethics
دانشگاه
دانشکده مدیریت بین المللی، کالج کسب و کار و فناوری اطلاعات Eberly، دانشگاه ایندیانا، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
مبادله بازاریابی ، اخلاق اسلامی، اخلاق بازاریابی، دین و کسب و کار، عملکرد بازاریابی
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
روش تحقیق
اخلاق اسلامی و بازاریابی
منطق اخلاقی
محصول
قیمت
ترفیع
رقابت
انحصار
عملکرد بازار
تصمیمات شرکت
چالش های پیش رو
جهانی شدن
بازاریابی انلاین
مصرف گرایی
صنعت حلال
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This article examines the role of Islamic ethics in the marketing field. It presents Islamic contributions to the field by referencing original sources and concepts that are often not easily available to researchers and practitioners alike. In foundational texts, Islamic ethics have their own marketing practice prescriptions, practices that are driven by a discipline which shuns any dichotomy between organizational and societal interests. The paper underscores the role of marketers in improving the well-being of individuals and the community and presents a framework for analyzing the link between Islamic ethics and societal welfare vis-a-vis marketing. Several marketing issues are identified and the contributions of Islamic teachings are presented. This paper, too, identifies emerging ethical dilemmas and the necessity to tackle them in a way that strengthens the role of marketing in societal affairs and ensures morally driven conduct.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این مقاله نقش اخلاق اسلامی را در زمینه بازاریابی مورد بررسی قرار می دهد. در واقع نشان می دهد که سهم اسلامی موجود در این زمینه بوسیله ارجاع به منابع اصلی و مفاهیمی صورت می پذیرد که اغلب به آسانی در دسترس نیستند و به صورت یکسان در اختیار محققان و پژوهشگران قرار نمی گیرند. در متون اصیل ، اخلاق اسلامی مقررات و شیوه های بازاریابی خودش را دارد و از نظم و انضباطی مشتق می شود که از هرگونه دوگانگی بین منافع سازمانی و منافع اجتماعی جلوگیری می کند. این مقاله بر نقش بازاریابان در بهبود رفاه افراد و جوامع و ارائه چارچوبی به منظور تجزیه و تحلیل ارتباط بین اخلاق اسلامی و رفاه اجتماعی در بازاریابی با شخص رو به رو تاکید دارد. چند مسئله در مورد بازاریابی شناسایی شده است و سهم آموزه های اسلامی نیز مورد بررسی قرار گرفته است. این مقاله ، معضلات اخلاقی نوظهور و همچنین ضرورت مقابله با آنها را به منظور تقویت امور اجتماعی مورد بررسی قرار می دهد تا از هدایت رفتاری و اخلاقی اطمینان حاصل سازد.

بدون دیدگاه