رابط بازاریابی-حسابداری، روابط درون سازمانی، شبکه ها
۰.۰(بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1.مقدمه
2. متون قبلی در مورد رابط بازاریابی-حسابداری
3. هماهنگی و تعادل - رویکرد نظری اساسی مشابه با بازاریابی و حسابداری
4. آشفتگی و عدم تعادل - رویکردهای نظری زمینه ای مختلف برای بازاریابی و حسابداری
5. مقالات در این موضوع خاص - سه موضوع تکمیلی
5.1. موضوع 1: توسعه ی رابط بازاریابی- حسابداری با شامل نمودن و کنترل جنبه های کیفی مهم
5.2. موضوع 2: توسعه ی رابط بازاریابی حسابداری با کنترل و شامل کردن مسائل و فرآیندهای درون سازمانی
5.3. موضوع 3: توسعه ی رابط بازاریابی حسابداری با آنالیز تبدیل از فرآیندهای خلق ارزش به بعد پولی
6. نتیجه گیری
تقدیر و تشکر
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract
An important aim of this special issue is to contribute to the interdisciplinary research literature on marketing and accounting. This is important also from a practical point of view since both the marketing and accounting functions are often ‘under attack’ within companies. Drawing on previous research and the individual contributions to the special issue, we identify and discuss three important themes related to the marketing–accounting interface in a changed business landscape: developing the marketing–accounting interface by including and handling important qualitative aspects; developing the marketing–accounting interface by handling and including inter-organisational issues and processes; and developing the marketing–accounting interface by analysing the translation from value creation processes to the monetary dimension. We argue that the underlying theoretical model(s) of marketing and accounting will affect how the problems are formulated. Management accounting faces the challenge of developing new approaches to a changed business landscape. We also need very competent marketing that is able to formulate the requirements that must be taken into account.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف مهم این موضوع خاص کمک به متون تحقیقات بین رشته ای در مورد بازاریابی و حسابداری است. این همچنین از نقطه نظر عملی مهم است زیرا توابع بازاریابی و حسابداری اغلب تحت حمله ی شرکت ها هستند. با توجه به پژوهش های قبلی و کمک های فردی در مورد این مسئله ی خاص، ما سه موضوع مهم مربوط به رابط بازاریابی-حسابداری را از چشم انداز شغلی تغییر یافته شناسایی و بحث نمودیم: توسعه ی رابط بازاریابی-حسابداری با شامل نمودن و اداره کردن جنبه های کیفی مهم ؛ توسعه ی رابط بازاریابی-حسابداری با اداره نمودن و درگیر کردن مسائل و فرآیندهای درون سازمانی؛ و توسعه ی رابط بازاریابی-حسابداری با آنالیز تبدیل از فرآیندهای خلق ارزش به بعد پولی. ما استدلال کردیم که مدل (های) نظری اساسی بازاریابی و حسابداری، چگونگی فرموله کردن مسائل را تحت تاثیر قرار خواهد. حسابداری مدیریت، با چالش توسعه ی روش های جدید به یک چشم انداز شغلی تغییر یافته، مواجه است. ما همچنین به بازاریابی بسیار مناسبی نیاز داریم که قادر به فرموله کردن ملزومات مورد نظر باشد.