تلفن: 04142273781

ترجمه مقاله استراتژی‌ های هدایت ‌کننده بازار – نشریه الزویر

عنوان فارسی: استراتژی‌ های هدایت ‌کننده بازار: فراتر از موضعی سازی
عنوان انگلیسی: Market driving strategies: Beyond localization
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 29
سال انتشار : 2016 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 8298 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.24Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب و کار، بازاریابی و بازرگانی بین الملل
مجله: مجله پژوهش کسب و کار - Journal of Business Research
دانشگاه: دانشکده بازرگانی بیرمنگام، دانشگاه بیرمنگام، انگلستان
کلمات کلیدی: محرک بازار، استانداردسازی، بازاریابی بین‌المللی
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

2. ایجاد تئوری و فرضیه

2.1. استراتژی هدایت بازار

2.2. قابلیت پیکره‌بندی

2.3. قابلیت شبکه‌سازی

2.4. قابلیت انتقال دانش

2.5. قابلیت برند سازی

2.6. عملکرد و رفتار هدایت بازار

3. روش تحقیق

3.1. ارزیابی و ایجاد پرسشنامه

3.1.1. قابلیت پیکره‌بندی

3،1،2. قابلیت شبکه‌سازی

3.1.3. قابلیت انتقال دانش

3.1.4. قابلیت برند سازی

3.1.5. رفتار هدایت بازار

3.1.6. عملکرد

3.1.7. متغیرهای کنترل

3.1.8. اعتبار و قابلیت اطمینان معیارها

3.2. جمع‌آوری داده‌ها

4. نتایج

5. بحث و نتیجه‌گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Adaptation to local customer preferences may result in a more rapid market acceptance, and market orientation studies often propound that firms need to closely monitor changes in the marketplace and adapt to customer needs in order to enhance firm performance (Slater & Narver, 1995). However, firms operating in multiple markets may choose minimal adaptation to local market trends in favor of introducing proprietary value propositions that satisfy customers' latent needs (Ghauri, Elg, Tarnovskaya, & Wang, 2011; Harris & Cai, 2002). Scholars suggest that such firms are “market driving” (Jaworski, Kohli, & Sahay, 2000). This paper investigates how firms can be market driving in foreign markets. Findings suggest that market driving firms tend to possess certain capabilities in order to reconcile conflicting demands in the local markets and company strategies at the global level. Using network, knowledge transfer, branding and market orientation literature, the present study provides evidence on the capabilities that global firms possess in order to drive markets. Based on a survey of 110 international companies, this study shows that strong capabilities in configuration, networking, knowledge transfer and internal branding can lead to market driving behavior. This study is the first to carry out a systematic investigation of market driving behavior in international firms

نمونه متن ترجمه

چکیده

انطباق با اولویت‌های مشتریان محلی ممکن است موجب پذیرش سریع‌تر بازار شود، و در مطالعات جهت‌گیری بازار اغلب اوقات این موضوع مطرح می‌شود که شرکت‌ها باید نظارت دقیقی بر تغییرات بازار داشته باشند و خود را برای ارتقاء عملکرد شرکت با نیازهای مشتری وفق دهند (Slater & Narver، 1995). به‌هرحال، شرکت‌هایی که در چند بازار فعالیت دارند، ممکن است حداقل انطباق با روندهای بازار محلی را انتخاب کنند تا ارزش پیشنهادی اختصاصی را که نیازهای پنهان مشتریان را برآورده می‌سازد، معرفی نمایند (Ghauri, Elg, Tarnovskaya & Wang، 2011؛ Harris & Cai، 2002). محققان پیشنهاد می‌کنند که چنین شرکت‌هایی " هدایت‌کننده بازار" هستند (Jaworski, Kohli,، 2000). این مقاله بررسی می‌کند که این شرکت‌ها چگونه می‌توانند در بازارهای خارجی، هدایت‌کننده باشند. یافته‌ها نشان می‌دهند که شرکت‌های هدایت‌کننده بازار دارای قابلیت‌های خاصی هستند تا تقاضاهای متناقض در بازارهای محلی و استراتژی‌های شرکت در سطح جهانی را با هم آشتی دهند. این مطالعه با استفاده از شبکه، انتقال دانش، ایجاد برند، و نشریات جهت‌گیری بازار، شواهدی را در مورد قابلیت‌های شرکت‌های جهانی برای هدایت بازارها فراهم می‌آورند. این مطالعه بر اساس یک بررسی از 110 شرکت بین‌المللی، نشان می‌دهد که وجود قابلیت‌های توانمند در پیکره‌بندی، شبکه‌سازی، انتقال دانش و ایجاد برندهای داخلی می‌تواند منجر به ایجاد رفتار هدایت بازار شود. این مطالعه اولین مطالعه‌ای است که یک بررسی سیستماتیک از رفتار هدایت بازار را در شرکت‌های بین‌المللی انجام می‌دهد.