ترجمه مقاله بازطراحی فرهنگی برای ایجاد تغییر سازمانی استراتژیک - نشریه امرالد

ترجمه مقاله بازطراحی فرهنگی برای ایجاد تغییر سازمانی استراتژیک - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مدیریت بوسیله ارزش ها: بازطراحی فرهنگی برای ایجاد تغییر سازمانی استراتژیک در شروع قرن بیست و یکم
عنوان انگلیسی
Managing by Values Cultural Redesign for Strategic Organizational Change at the Dawn of the Twenty-first Century
صفحات مقاله فارسی
20
صفحات مقاله انگلیسی
18
سال انتشار
2001
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
8290
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت استراتژیک
مجله
مجله مدیریت توسعه - Journal of Management Development
دانشگاه
گروه روانشناسی اجتماعی، دانشگاه بارسلونا، اسپانیا
کلمات کلیدی
سبک مدیریت، ارزش ها، مدیریت تغییر، مدیریت استراتژیک
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
تعریف و متعلقات مدیریت بر مبنای ارزش ها (MBV)
نیاز به حرفه ای گری ، استقلال و مسئولیت پذیری
نیاز رئیسان به ارزیابی رهبران تحول آفرین – تسهیل گر
نیاز به ساختار سازمانی چابک تر و بهتر
ارزش ها به عنوان جذب کننده های آشوب
MBV به عنوان ابزاری برای بازطراحی فرهنگی و تغییر کانال نسبت به چشم انداز استراتژیک شرکت
تدوین چشم انداز ، ماموریت و فرهنگ کاری
مدیریت تغییر: بستن شکاف بین چشم انداز آینده و حقیقت فعلی شرکت
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The system of beliefs and values that shaped the model for management and organizations during the twentieth century is just not good enough today. In order to keep a business functioning well and competing successfully in markets that are increasingly more global, complex, professionally demanding, constantly changing and oriented towards quality and customer satisfaction a new model is needed. In this paper, we will propose that both management by instructions and management by objectives today give notoriously inadequate results. By contrast, description of a new approach, labeled management by values (MBV), seem to be emerging as a strategic leadership tool. The paper outlines this approach and discusses the implementation of MBV as a tool to redesign culture in organizations and prepare them for the next millennium.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
سیستم باور ها و ارزش ها که یک مدل را برای مدیریت و سازمان ها در طول قرن بیستم شکل داد امروزه به اندازه کافی خوب نیست. به منظور نگه داشتن تابع کسب و کار به صورت خوب و رقابت پذیر در بازارهایی که به طور فزاینده ای دارای رویکردی جهانی، پیچیده ، تقاضای حرفه ای ، تغییرات ثابت و گرایش به سمت کیفیت و رضایت مشتری دارند، یک مدل جدید مورد نیاز است. در این مقاله ، ما مطرح می کنیم که هم مدیریت بوسیله ابزار و هم مدیریت بوسیله اهداف متاسفانه نتایج ناکافی به همراه دارد. در مقابل، به نظر می رسد که تشریح یک رویکرد جدید ، تحت مفهوم مدیریت بر مبنای ارزش ها ( MBV) به عنوان یک ابزار رهبری استراتژیک یک رویکرد جدید و نو ظهور باشد. این مقاله این رویکرد را مطرح می کند و در مورد پیاده سازی مدیریت بر مبنای ارزش ها ( MBV) به عنوان یک ابزار برای بازطراحی فرهنگ سازمان ها و آماده کردن آنها برای هزاره بعدی بحث می کند.

بدون دیدگاه