ترجمه مقاله طرح مسیریابی انطباقی لایه پیوندی برای بهبود عملیات پروتکل حمل و نقل در شبکه توری بی سیم - نشریه الزویر

ترجمه مقاله طرح مسیریابی انطباقی لایه پیوندی برای بهبود عملیات پروتکل حمل و نقل در شبکه توری بی سیم - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
طرح مسیریابی انطباقی لایه پیوندی برای بهبود و افزایش عملیات پروتکل های حمل و نقل در شبکه های توری بی سیم
عنوان انگلیسی
A link layer adaptive pacing scheme for improving throughput of transport protocols in wireless mesh networks
صفحات مقاله فارسی
36
صفحات مقاله انگلیسی
20
سال انتشار
2008
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
8166
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی فناوری اطلاعات و کامپیوتر
گرایش های مرتبط با این مقاله
شبکه های کامپیوتری و اینترنت و شبکه های گسترده
مجله
شبکه های کامپیوتری - Computer Networks
دانشگاه
گروه علوم کامپیوتر و مهندسی، موسسه فناوری هندی مدرس، چنای، هند
کلمات کلیدی
شبکه های توری بی سیم، کنترل دسترسی به رسانه، استاندارد IEEE.802.11، ترافیک UDPوTCP، تراکم و رقابت
فهرست مطالب
چکیده
1-مقدمه
2- تحقیقات مربوطه و انگیزه تحقیق
3-شبکه های توری بی سیم دولایه ای
4- مسئله عملکرد شبکه های چند جهشی انتقال موج IEEE802.11
4.1 جریان معمولی UDP
4.2 جریان معمولی TCP
5-طرح مسیر یابی انطباقی لایه پیوندی
5.1 معماری گره و زمان بند توزیعی
5.2 برآورد تاخیر انتقال چهار جهشی ( FHD)
5.3 انتشار اطلاعات تراکم
5.4 مسیر یابی در گره ورودی
5.5 اجرای عملیات
6- تشخیص و شناسایی تراکم ، تنظیم و تعادل پارامتر و حساسیت و پاسخدهی
6.1 محیط شبیه سازی
6.2 تشخیص و شناسایی تراکم
6.3: تنظیم و تعادل پارامتر
6.4 پاسخدهی
7- اندازه گیری عملکرد و نتایج شبیه سازی
7.1 توپولوژی زنجیره
7.2 توپولوژی شبکه
8-نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

In this paper, we study the performance of a static multihop wireless network, specifically that of the backhaul network of a two-tier Wireless Mesh Network (WMN) operating on IEEE 802.11 Medium Access Control (MAC) protocol. The performance of an IEEE 802.11 based backhaul network is greatly affected by the MAC contention and congestion in the network. If the sources pump data into the network than can be supported, loss rate increases due to MAC contention and congestion in the network. This also leads to the problem of unfairness among flows. In this paper, we propose a Link Layer Adaptive Pacing (LLAP) scheme that adaptively controls the offered load into the network. This improves the performance of higher layer protocols without any modifications to them. Our LLAP scheme estimates the four hop transmission delay in the network path without incurring any additional overhead (Control packets) and accordingly paces the packet transmissions to reduce MAC contentions in the network. We implement the LLAP scheme in ns-2.29 network simulator and extensively study its performance for both User Datagram Protocol (UDP) and Transmission Control Protocol (TCP) traffic in different network scenarios. In all the cases, our scheme shows a significant improvement in the performance of both UDP and TCP traffic.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
عملکرد شبکه ای بی سیم چند جهشی – ایستا را به ویژه عملکرد شبکه های حمل و نقل شبکه توری بی سیم دو لایه ای ( WMN) که روی پروتکل کنترل دسترسی به رسانه IEEE.802.11 ( MAC) عمل میکنند در این تحقیق بررسی میکنیم . عملکرد IEEE.802.11 مبتنی بر شبکه حمل و نقل بسیار متاثر از اتصال و تراکم MAC در شبکه است . اگر منابع در شبکه ای وارد شوند که میتواند حمایت شود ، آنگاه افت سرعت به علت اتصال MAC و تراکم MAC در شبکه افزایش می یابد. این نیز منجر به ایجاد مسئله بی عدالتی بین جریان ها می شود. در اینجا طرح مسیریابی انطباقی لایه پیوندی (LLAP) می کنیم که به شیوه انطباقی بار ارایه شده به شبکه را کنترل می کند. این عملکرد پروتکل های لایه بالاتر را بدون تغییر آنها افزایش می دهد. طرح LLAP ما چهار تاخیر انتقال مسیر را در مسیر شبکه بدون تحمیل سربار اضافی (بسته های کنترل ) برآورد میکند و مطابقاٌ انتقال مسیرها را جهت کاهش اتصالات MAC در شبکه مسیر یابی میکند. طرح LLAP را در شبیه ساز ns.2.29 اجرا میکنیم و به طور گسترده عملکرد آن را در پروتکل داده گرام کاربر ( LDP) و ترافیک پروتکل کنترل انتقال ( TCP) در سناریوهای مختلف شبکه بررسی میکنیم . طرح ما در تمام موارد و نمونه ها افزایش معنادار عملکرد ترافیک TCP و UDP نشان می دهند.

بدون دیدگاه