مدیریت، مدیریت استراتژیک، مدیریت اجزایی و مدیریت عملکرد
۰.۰(بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
در هم تنیده و پیچیده
خلاصهای از ایده
مشکلات پیچیدگی
روشهای پیشبینی پیشرفته
رویکردی متناقض در مورد استخدام
کاهش بهتر اثر ریسک
سبک سنگین کردن هوشمندانه تصمیمات
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Managing a business today is fundamentally different than it was just 30 years ago. The most profound difference, we’ve come to believe, is the level of complexity people have to cope with. Complex systems have always existed, of course—and business life has always featured the unpredictable, the surprising, and the unexpected. But complexity has gone from something found mainly in large systems, such as cities, to something that affects almost everything we touch: the products we design, the jobs we do every day, and the organizations we oversee. Most of this increase has resulted from the information technology revolution of the past few decades. Systems that used to be separate are now interconnected and interdependent, which means that they are, by definition, more complex.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
امروزه مدیریت کسب و کار از اساس با کاری که در 30 سال قبل انجام میشد، متفاوت است. اصلیترین و عمیقترین تفاوت که ما به وجود آن باور داریم، سطح پیچیدگی افرادی است که با آن سر و کار دارند.
سیستمهای پیچیده که تاکنون وجود داشته است، و زندگی کاری همیشه غیرقابل پیش بینی، شگفت انگیز و غیرمنتظره بوده است ولی پیچیدگی عمدتا از سیستمهای بزرگ مانند شهرها حاصل میشود و بر هر چیزی که با آن سر و کار داریم، مانند محصولاتی که طراحی میکنیم، کارهایی که هر روز انجام میدهیم و سازمانهایی که بر آن نظارت داریم، تأثیر دارد. اکثر این افزایش از انقلاب فناوری اطلاعات چند دهه گذشته حاصل شده است. سیستمهایی که جدا بوده است در حال حاضر به هم متصل و وابسته شده است، به این معنا که آنها پیچیدهتر شدهاند.