تلفن: 04142273781

ترجمه مقاله استفاده از مدیریت دانش در ارتباطات بازاریابی شرکت های کوچک و متوسط – نشریه الزویر

عنوان فارسی: استفاده از مدیریت دانش در ارتباطات بازاریابی شرکت های کوچک و متوسط
عنوان انگلیسی: The Use of Knowledge Management in Marketing Communication of Small and Medium-Sized Companies
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 13
سال انتشار : 2015 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 4934 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 625.76Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت کسب و کار، مدیریت استراتژیک، مدیریت بازرگانی، مدیریت اجرایی، مدیریت بازاریابی و مدیریت دانش
مجله: علوم اجتماعی و رفتاری
دانشگاه: دانشگاه فناوری برنو، دانشکده مدیریت و کسب و کار، جمهوری چک
کلمات کلیدی: مدیریت دانش، ارتباطات بازاریابی، SME ، ارزش آفرینی
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر: ترجمه نشده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1- مقدمه

2- آزمایش

1-2 تحلیل داده های ثانویه- مشتریان

2-2 بررسی پرسشنامه- مشتریان

تایید فرضیه H1

تائید فرضیه H2

3-2 مشاهده سیستماتیک و خرید مخفیانه

3- تئوری

1-3 مزیت رقابتی

2-3 مدیریت دانش

4- نتایج و بحث

5- استنتاج

نمونه متن انگلیسی

Abstract

The article is involved in the application of knowledge management in marketing communication of small and medium-sized companies. The focus of presented article is given on communication of shops selling outdoor apparel in the territory of the Czech Republic. In consideration of popularity of outdoor apparel among Czech customers small and medium-sized producers and retailers should use their knowledge, should co-ordinate such knowledge purposefully, thus addressing their customers more precisely. The reason of our focus on small and medium-sized companies is also the fact that large store chains, selling sport clothing, represent a strong competition, liquidating both local producers and retailers. Manufacture and distribution of outdoor apparel does not concentrate on consumer market; industrial market represents a strong share, too. Therefore, monitoring of individual markets is rather important, as well as implementation of completely new approaches into the company processes. Based on this fact the authors focus on competitiveness of small and medium-sized companies, which are recommended to communicate with maximal use of knowledge management. Results of the marketing communication research with subsequent connection of the use of knowledge management principles add a new dimension to the area of this focus. Research carried-out in the area of customers in the outdoor apparel segment and knowledge management form the base for the elaboration of this article. The outputs of said article are based on the internal research of marketing communication of suppliers of apparel and retailers active in the outdoor apparel segment in the Czech Republic.

نمونه متن ترجمه

چکیده

این مقاله به کاربرد مدیریت دانش در ارتباطات بازاریابی شرکت های با اندازه کوچک و متوسط می پردازد. مقاله حاضر ارتباطات فروشگاههایی که اسباب بیرونی (وسایل مورد نیاز در فضای آزاد) را در قلمرو جمهوری چک می فروشند، مدنظر قرار می دهد. با در نظر گرفتن محبوبیت پوشاک در فضای باز در میان مشتریان چک، تولید کنندگان کوچک و متوسط و خرده فروشان باید از دانش خود استفاده کنند، چنین دانشی را بطور هدفمند هماهنگ کنند، و بیشتر به مشتریان خود بپردازند. دلیل تمرکز ما بر روی شرکت های کوچک و متوسط نیز این واقعیت است که فروشگاههای زنجیره ای بزرگ، با فروش لباس ورزشی، یک رقابت قوی را نشان می دهند و هم فروشندگان و هم تولیدکنندگان محلی را بصورت نقدینه درمی آورند. تولید و توزیع اسباب فضای باز بر روی بازاز مصرف تمرکز نمی کند؛ بازار صنعتی نیز یک سهم قوی دارد. بنابراین، نظارت بر بازارهای فردی و همچنین اجرای روش های کاملا جدید برای فرآیندهای شرکت نسبتاً مهم است. بر اساس این واقعیت، نویسندگان رقابت آمیز بودن شرکت های کوچک و متوسط را مدنظر قرار می دهند که توصیه می شود با استفاده حداکثر از مدیریت دانش در ارتباط باشند. نتایج حاصل از تحقیقات ارتباطات بازاریابی با ارتباط متعاقب استفاده از اصول مدیریت دانش، بُعد جدیدی به این زمینه تمرکز اضافه می کند. پژوهش های انجام گرفته در زمینه مشتریان در بخش اسباب بیرونی و مدیریت دانش، مبنایی را برای جزئیات این مقاله قرار می دهد. خروجی های مقاله براساس تحقیقات داخلی ارتباطات بازاریابی تامین کنندگان اسباب و خرده فروشان فعال در بخش اسباب بیرونی در جمهوری چک هستند.