ترجمه مقاله مدل تجدیدنظر شده بین المللی سازی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله مدل تجدیدنظر شده بین المللی سازی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مدل تجدیدنظر شده بین المللی سازی: رویکرد بازاریابی اینترنتی
عنوان انگلیسی
Internationalization model revisited: e-marketing approach
صفحات مقاله فارسی
10
صفحات مقاله انگلیسی
7
سال انتشار
2015
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
رفرنس
دارد ✓
کد محصول
9455
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی، بازاریابی بین المللی، بازرگانی بین الملل و تجارت الکترونیک
مجله
بیستمین کنفرانس علمی بین المللی اقتصاد و مدیریت - 20th International Scientific Conference Economics and Management
دانشگاه
دانشگاه ISM مدیریت و اقتصاد، ویلیام، لیتوانی
کلمات کلیدی
بین المللی سازی، راهبرد بازاریابی اینترنتی، روش های بازاریابی اینترنتی
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.11.505
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
1. بازنگری ادبیات تحقیق
1.1. پدید بین المللی سازی - تکامل
1.2. پدیده بین المللی سازی و پیشایندهای بازنگری شده آن
1.3. بازاریابی اینترنتی و بین المللی سازی
1.4. مدل بین المللی سازی فرض شده
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Widely used internationalization theories (e.g. Uppsala model) unfortunately do not explain phenomenon of accelerated and rapid internationalization. E-marketing role in the process of firms’ business expansion outside the national boarders has not been evaluated. As the Internet, ICT and e-marketing provided new opportunities for developing business abroad, internationalization model has to be adapted to accommodate a changed environment (Becker, 2012). The aim of the paper is to propose a revisited conceptual internationalization model from e-marketing perspective. The designed conceptual internationalization model integrates revisited internationalization antecedents – information availability and usage, international mindset, international business networks and communication interactivity - and e-marketing strategy and tactics perspective leading to internationalization process success.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
نظریات بین المللی سازی )مثل مدل اوپسالا)که به طور وسیع بکار رفته است متاسفانه پدیده بین المللی سازی تسریع شده و سریع را تبیین نمی کند. نقش بازاریابی اینترنتی در فرایند گسترش کسب و کار شرکت ها خارج از مرزهای ملی، ارزیابی نشده است. از آنجا که اینترنت، آی سی تی فناوری اطلاعات و ارتباطات و بازاریابی اینترنتی، فرصت های جدیدی را برای تحول کسب و کار در خارج از مرزهای کشوری فراهم کرده است، مدل بین المللی سازی باید برای مطابقت با محیط تغییریافته، سازگار شود)بکر، 2012) هدف این مقاله فرض یک مدل بین المللی سازی مفهومی تجدیدنظر شده از نقطه نظر بازاریابی اینترنتی می باشد. مدل بین المللی سازی مفهومی طراحی شده، مقدمات بین المللی سازی تجدیدنظرشده - کاربرد و دسترسی پذیری اطلاعات، ذهنیت بین المللی، شبکه های کسب و کار بین المللی و تعامل ارتباطی - و راهبرد و رویکرد تاکتیتکی بازاریابی اینترنتی که منجر به موفقیت فرایند بین المللی سازی می شود را یکپارچه ساخته است.

بدون دیدگاه