تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله مدل تجدیدنظر شده بین المللی سازی – نشریه الزویر

عنوان فارسی: مدل تجدیدنظر شده بین المللی سازی: رویکرد بازاریابی اینترنتی
عنوان انگلیسی: Internationalization model revisited: e-marketing approach
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 10
سال انتشار : 2015 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
کد محصول : 9455 رفرنس : دارد ✓
محتوای فایل : zip حجم فایل : 544.37Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی، بازاریابی بین المللی، بازرگانی بین الملل و تجارت الکترونیک
مجله: بیستمین کنفرانس علمی بین المللی اقتصاد و مدیریت - 20th International Scientific Conference Economics and Management
دانشگاه: دانشگاه ISM مدیریت و اقتصاد، ویلیام، لیتوانی
کلمات کلیدی: بین المللی سازی، راهبرد بازاریابی اینترنتی، روش های بازاریابی اینترنتی
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر : ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر: ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است ✓
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.11.505
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

1. بازنگری ادبیات تحقیق

1.1. پدید بین المللی سازی - تکامل

1.2. پدیده بین المللی سازی و پیشایندهای بازنگری شده آن

1.3. بازاریابی اینترنتی و بین المللی سازی

1.4. مدل بین المللی سازی فرض شده

نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Widely used internationalization theories (e.g. Uppsala model) unfortunately do not explain phenomenon of accelerated and rapid internationalization. E-marketing role in the process of firms’ business expansion outside the national boarders has not been evaluated. As the Internet, ICT and e-marketing provided new opportunities for developing business abroad, internationalization model has to be adapted to accommodate a changed environment (Becker, 2012). The aim of the paper is to propose a revisited conceptual internationalization model from e-marketing perspective. The designed conceptual internationalization model integrates revisited internationalization antecedents – information availability and usage, international mindset, international business networks and communication interactivity - and e-marketing strategy and tactics perspective leading to internationalization process success.

نمونه متن ترجمه

چکیده

نظریات بین المللی سازی )مثل مدل اوپسالا)که به طور وسیع بکار رفته است متاسفانه پدیده بین المللی سازی تسریع شده و سریع را تبیین نمی کند. نقش بازاریابی اینترنتی در فرایند گسترش کسب و کار شرکت ها خارج از مرزهای ملی، ارزیابی نشده است. از آنجا که اینترنت، آی سی تی فناوری اطلاعات و ارتباطات و بازاریابی اینترنتی، فرصت های جدیدی را برای تحول کسب و کار در خارج از مرزهای کشوری فراهم کرده است، مدل بین المللی سازی باید برای مطابقت با محیط تغییریافته، سازگار شود)بکر، 2012) هدف این مقاله فرض یک مدل بین المللی سازی مفهومی تجدیدنظر شده از نقطه نظر بازاریابی اینترنتی می باشد. مدل بین المللی سازی مفهومی طراحی شده، مقدمات بین المللی سازی تجدیدنظرشده - کاربرد و دسترسی پذیری اطلاعات، ذهنیت بین المللی، شبکه های کسب و کار بین المللی و تعامل ارتباطی - و راهبرد و رویکرد تاکتیتکی بازاریابی اینترنتی که منجر به موفقیت فرایند بین المللی سازی می شود را یکپارچه ساخته است.