ترجمه مقاله از مدیریت برند داخلی تا رفتارهای شهروندی سازمانی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله از مدیریت برند داخلی تا رفتارهای شهروندی سازمانی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
از مدیریت برند داخلی تا رفتارهای شهروندی سازمانی: شواهد و قرائن برگرفته از کارمندان اصلی در صنعت هتل
عنوان انگلیسی
From internal brand management to organizational citizenship behaviours: Evidence from frontline employees in the hotel industry
صفحات مقاله فارسی
35
صفحات مقاله انگلیسی
16
سال انتشار
2016
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
7176
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت بازرگانی و بازاریابی
مجله
مدیریت گردشگری - Tourism Management
دانشگاه
دانشکده تجارت و اقتصاد دانشگاه زاراگوزا، ماریا د لونا، اسپانیا
کلمات کلیدی
مدیریت برند داخلی، رهبری تحول گرا، دست یابی به اهداف سازمانی، تعهد شغلی، رفتارهای شهروندی سازمانی، صنعت هتل
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. مدیریت برند داخلی
3. چهارچوب مفهومی و رشد نظریه
3.1. تاثیر IBM روی دست یابی به اهداف سازمانی
3.2 تاثیر IBM و دستیابی به هدف سازمانی روی تعهد شغلی
3.2. تاثیر دستیابی به هدف سازمانی و تعهد شغلی روی رفتار شهروندی سازمانی
4. متدشناسی
4.1 جمع آوری داده
4.2. سنجش های متغیر
4.3 ارزیابی بایس روش معمول
5. آنالیز و نتایج
5.1. آنالیز مدل سنجشی
5.2 آنالیز مدل ساختاری
5.3 . آنالیز پست هاک تاثیرات غیر مستقیم
6. نتایج، محدودیت ها، و تحقیق دیگر
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This paper examines the links between internal brand management, organizational identification, work engagement, and organizational citizenship behaviours in the hospitality industry. A model is proposed and tested using a sample of 323 frontline employees from the main hotel chains operating in Spain. This model includes different dimensions of internal brand management and different manifestations of citizenship behaviours. Data are analysed through the use of partial least squares. The findings confirm that transformational leadership leverages organizational identification and work engagement. However, brand training and brand communications do not directly raise positive emotions in the workplace. The results also suggest that work engagement is a better predictor of citizenship behaviours than organizational identification. Identification influences citizenship behaviours towards the organization. However, this variable does not explain extra-role supportive behaviours towards customers and other employees. These results extend previous research by empirically analysing the effects of internal brand management from the employees' perspective.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این مقاله ارتباط بین مدیریت برند داخلی، دستیابی به اهداف سازمانی ، تعهد شغلی و رفتارهای شهروندی سازمانی در صنعت هتل داری است. یک مدل با استفاده از 323 کارمند اصلی در هتل زنجیره ای در اسپانیا مورد بررسی قرار گرفتند. این مدل شامل بعدهای مختلف مدیریت برند داخلی و رفتارهای متفاوت شهروندی است. داده بوسیله حداقل مربعات جزئی آنالیز می شود. نتایج بهتر شدن دستیابی به اهداف سازمانی و تعهد شغلی را نشان می دهد. اگرچه، آموزش و ارتباط برند بصورت مستقیم احساسات مثبت را در محیط کاری زیاد نمی کند. نتایج همچنین نشان می دهد که تعهد شغلی یک پیش بینی کننده بهتری از رفتارهای شهروندی نسبت به دست یابی به اهداف سازمانی است. شناسایی رفتارهای شهروندی را در برابر سازمان تحت تاثیر قرار می دهد. اگرچه، این تغییر رفتارهای حمایتی را در برابر مشتری ها و کارمندان دیگر توضیح نمی دهد. این نتایج آنالیز های تجربی صورت گرفته مربوط به تاثیرات مدیریت برند داخلی از دیدگاه کارمندان را بهبود می بخشد.

بدون دیدگاه