ترجمه مقاله مدیریت برند داخلی - نشریه اشپرینگر

ترجمه مقاله مدیریت برند داخلی - نشریه اشپرینگر
قیمت خرید این محصول
۲۴,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مدیریت برند داخلی: معرفی بحث ویژه و راهنمایی برای تحقیقات آینده
عنوان انگلیسی
Internal brand management: introduction to the special issue and directions for future research
صفحات مقاله فارسی
7
صفحات مقاله انگلیسی
5
سال انتشار
2018
نشریه
اشپرینگر - Springer
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
310
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت بازرگانی، مدیریت بازاریابی و مدیریت کسب و کار
مجله
مجله مدیریت برند - Journal of Brand Management
دانشگاه
رئیس مدیریت بازاریابی برند، دانشکده مطالعات کسب و کار و اقتصاد، دانشگاه برمن، آلمان
کلمات کلیدی
مديريت برند داخلی، كاركنان، جهت دهی تحقيق
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
روش های تحقیقات آینده
بحث ویژه درباره مدیریت برند داخلی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This special issue of the Journal of Brand Management has been developed in consideration of the existing gap between the relevance of and research attention to internal brand management (IBM). Despite its relevance, research dealing with brand management in the context of internal stakeholders is still limited. Therefore, we identify five directions for future research after an introduction to the topic. Future research should (1) validate the relevance of IBM, (2) increase the generalizability of IBM research findings, (3) deepen and (4) broaden the IBM framework, and (5) extend methodologies in IBM research. This special issue addresses some of the identified areas for future research by including five articles covering a variety of IBM topics. It is our hope this special issue advances IBM research and encourages researchers to start and continue engaging in research in this important area.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این نشریه ویژه با در نظر گرفتن شکاف های مرتبط و اهمیت تحقیقات در زمینه ی مدیریت برند داخلی (IBM) ارائه و توسعه داده شده است. با وجود این ارتباط که با مدیریت برند سرو کار دارد، مدیریت برند بین ذینفعان داخلی محدود می باشد. بنابراین ما 5 روش را در مورد تحقیقات آینده بعد از معرفی موضوع، شناسایی خواهیم کرد. تحقیقات آینده باید (1) ارتباط IBM را تایید کند، (2) کلیت و عمومیت یافته های تحقیقات IBM را افزایش دهد، (3) چارچوب IBM را عمیق کند و (4) گسترش دهد و (5) روش شناسی ها را در تحقیقات IBM وسیع تر کند. این نشریه ویژه بعضی از راه های شناسایی شده برای تحقیقات آینده را با بررسی 5 عنوان مختلف IBM نشان می دهد. توسعه تحقیقات IBM یکی از انتظارات ما می باشد و محققان را تشویق می کند تا تحقیقات را در این محدوده مهم مشتاقانه شروع کنند و ادامه دهند.

بدون دیدگاه