تلفن: 04142273781

ترجمه مقاله انتشار ابتکار نسل‌های متوالی با دینامیک سیستم – نشریه الزویر

عنوان فارسی: انتشار ابتکار نسل‌های متوالی با دینامیک سیستم – مطالعه تجربی شرکت Nike Golf
عنوان انگلیسی: An innovation diffusion of successive generations by system dynamics — An empirical study of Nike Golf Company
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 22
سال انتشار : 2013 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 6946 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.68Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت و مهندسی صنایع
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت نوآوری و فناوری، مدیریت تکنولوژی و نوآوری تکنولوژی
مجله: پیش بینی نوآوری و تغییر اجتماعی - Technological Forecasting & Social Change
دانشگاه: گروه صنعتی و مدیریت اطلاعات، دانشگاه ملی چنگ کونگ، تایوان
کلمات کلیدی: مدل های انتشار، چند نسل، پتانسیل بازار پویا، قیمت، دینامیک سیستم، پیش بینی نوآوری
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

2. مرور نوشتجات (ادبیات فنی)

3. مدلسازی

4. بخش پتانسیل بازار صنعت

5. بخش رقابت

6. بخش تعویض و انتشار

7. تشریح- شرکت Nike Golf

8. نتیجه‌گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Most multi-generation models investigate the monotonously incremental market potential of later generation by expanding applications for the product, besides, neither corporate marketing variables nor the competitive environment is considered. However, a new product introduced is not in a vacuum and the potential is more likely to be dynamic due to other influencing factors. Moreover, they tend to conduct the forecasts through trend extrapolation which normally neglects the extreme cases as outliers. This study constructs an integrated multi-generation diffusion model based on system dynamics, which considers dynamic market potential with a competitive relationship among generations and products. In addition, this study investigates how the price could be included as an explanatory variable. To verify the proposed model, an empirical study, Nike SQ SUMO and Nike SQ SUMO 5000 golf clubs, is investigated, in which their product life cycles just happen to cover the most extreme outlier, the Great Recession in 2008 and 2009. As a result, this model provides better forecasts by capturing the causes of industry dynamics. Accordingly, Nike could have been able to avoid unnecessary capacity expansion in May of 2007, August of 2008 and May of 2009 although there are peak periods, and can prepare more in December of 2007 and 2008 for Christmas holiday.

نمونه متن ترجمه

چکیده

بیشتر مدل‌های چندنسله، پتانسیل بازارِ به طور یکنواخت افزایشیِ نسل بعد را با توسعه کاربردهایی برای محصول، بررسی می‌کنند و در کنار این، متغیرهای بازاریابی صنفی و محیط رقابتی در نظر گرفته نمی‌شود. با این حال، محصول جدیدی که معرفی می‌شود در خلاء نیست و به علت دیگر عوامل تاثیرگذار، پتانسیل به احتمال زیاد پویا (دینامیک) است. علاوه بر این، آن‌ها تمایل دارند تا پیش‌بینی‌ها را از طریق برونیابی تمایلی هدایت کنند که به طور معمول از موارد شدید چشم‌پوشی می‌کند. این مطالعه یک مدل انتشار چندنسله یکپارچه را بر اساس دینامیک سیستم بنا می‌کند، که پتانسیل بازار پویا را با یک رابطه رقابت‌آمیز بین نسل‌ها و محصولات در نظر می‌گیرد. همچنین، این مطالعه نحوه به کارگیری قیمت به عنوان یک متغیر مستقل را بررسی می‌کند. برای تایید مدل ارائه شده، یک مطالعه تجربی، کلوب‌های گلف Nike SQ SUMO و Nike SQ SUMO 5000 بررسی می‌شود، که در آن‌‌ چرخه‌های حیات محصولاتشان بیشتر موارد شدید را پوشش می‌دهد، رکود بزرگ در 2008 و 2009. در نتیجه، این مدل با دریافت دلایل پویایی صنعت، پیش‌بینی بهتری را فراهم می‌کند. بنابراین، می‌تواند از گسترش ظرفیت غیرضروری در ماه می سال 2007، آگوست 2008 و می 2009 اجتناب کند، با اینکه دوره‌های پیک وجود دارد و می‌تواند در دسامبر 2007 و 2008 برای تعطیلات کریسمس ظرفیت بیشتری را فراهم کند.