تاثیر خاک و سختی سازه ای بر طراحی زیر سازه های جکت (نوعی سکو)
عنوان انگلیسی
Influence of soil and structural stiffness on the design of jacket type substructures
صفحات مقاله فارسی
15
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2016
نشریه
وایلی - Wiley
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
8675
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی عمران
گرایش های مرتبط با این مقاله
خاک و پی، سازه و سازه های دریایی
۰.۰(بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. روشهای عمومی در طراحی زیر ساخت های جکت
مدل زیر ساختار
مدل کاهش یافته
شبیه سازی های آیروالاستیک
بهبود- اجرا
3. تاثیر جزئیات سازه بر تعیین بار
4. تاثیر سختی خاک بر تعیین بارگذاری
5. توصیه ها برای یک روش تکرار بار بهینه شده
6. نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
The detailed design of jacket type substructures for offshore wind turbines involves an iterative load calculation process in which structural properties and loads are exchanged between the turbine vendor and the substructure designer. Structural and soil stiffness in particular play an important role as they directly influence the magnitude of loads in the ultimate and fatigue limit state. The well established procedures for monopiles cannot be directly adopted for jackets. Ramboll has conducted extensive sensitivity studies on how global and local loads change when stiffness is adjusted during the design process. The main findings are presented in this paper. These form the basis for some recommendations on how the design and load iteration process for jackets can be planned in order to achieve an optimal substructure design with a limited number of full load iterations. So-called “Mini-Load-Iterations”, in which only a reduced number of time series is simulated, play an important role in this process.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
جزئیات طراحی زیر سازه های نوع جکت برای توربین های بادی فرا ساحل شامل یک فرایند محاسبه بار تکرار شونده است که در آن ویژگی های ساختاری و بارها بین فروشنده توربین و طراح زیر ساختار مبادله می شود. خاک و به ویژه سختی سازه نقش مهمی را ایفا می کنند زیرا آنها به طور مستقیم بر میزان بزرگی بارها در حالت حدی نهایی و خستگی تأثیر می گذارند. روش های خوب مقرر شده برای شمع های منفرد به طور مستقیم برای ژکت ها قابل استفاده نیستند. رمبول مطالعات حساسیت گسترده ای در مورد چگونگی تغییر بارهای عمومی و محلی هنگام تغییر سختی در طول فرآیند طراحی انجام داده است که یافته های اصلی در این مقاله ارائه شده است. اینها پایه ای برای برخی توصیه ها در مورد چگونگی طراحی و فرآیند تکرار بار برای جکت ها را شکل می دهد که می توانند برای طراحی یک ساختار بهینه با تعداد محدودی از تکرار بار اجرا شوند. اصطلاح " تکرار بار کوتاه"، که فقط دارای تعداد محدودی از سری زمانی شبیه سازی شده است، نقش مهمی در این فرآیند بازی می کند.