تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله تاثیر تجانس ارزش های برند بین شرکتی بر کیفیت رابطه در زمینه B2B – نشریه الزویر

عنوان فارسی: تاثیر تجانس ارزش های برند بین شرکتی بر کیفیت رابطه در زمینه B2B
عنوان انگلیسی: Influence of interfirm brand values congruence on relationship qualities in B2B contexts
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 35 (شامل 1 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2018 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه : اسکوپوس نوع ارائه مقاله : ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 6.511 در سال 2018 شاخص H_index مجله : 114 در سال 2019
شاخص SJR مجله : 2.375 در سال 2018 شناسه ISSN مجله : 0019-8501
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2018 کد محصول : 9957
محتوای فایل : zip حجم فایل : 2.73Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت، مدیریت صنعتی، بازاریابی، مدیریت کسب و کار و مدیریت بازرگانی
مجله: مدیریت بازاریابی صنعتی - Industrial Marketing Management
دانشگاه: دانشکده اقتصاد و مدیریت، دانشگاه ووی، چین
کلمات کلیدی: ارزش های برند، حس تعلق به برند، حساسیت برند، اعتماد به برند، تبلیغات دهان به دهان، هم آفرینی ارزش
کلمات کلیدی انگلیسی: Brand values - Brand identification - Brand sensitivity - Brand trust - Word of mouth - Value co-creation
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است ✓
بیس: است ✓
مدل مفهومی: دارد ✓
پرسشنامه: دارد ✓
متغیر: دارد ✓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2018.02.015
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

2. بررسی ادبیات و فرضیات تحقیق

2.1. ارزش های برند

2.2. نظریه خود تجانسی و تجانس ارزش های برند (BVC)

2.3. تجانس ارزش های برند و حس تعلق به برند

2.4. تجانس ارزش های برند، حس تعلق به برند، و کیفیت رابطه

2.5. تعدیل حساسیت برند

3. روش شناسی

3.1. گردآوری داده ها و نمونه

3.2. اندازه گیری متغیر

3.3. روایی و پایایی معیارها

3.4. واریانس روش رایج

4. تجزیه و تحلیل و نتایج

4.1. اثر تعدیلی حس تعلق به برند

4.2. اثر تعدیلی حساسیت برند

5. بحث

5.1. نقش آفرین های نظری

5.2. پیامدهای مدیریتی

5.3 محدودیت های تحقیق و تحقیقات بیشتر

منابع

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Adopting a new perspective of brand values, this study explores the influence of brand values congruence between buyers and sellers on relationship qualities in B2B contexts. To expand knowledge on this issue, the authors introduce the construct of brand identification to explain how brand values congruence exerts influence. The results show that self-enhancement congruence and self-transcendence congruence positively affect brand trust, word of mouth, and value co-creation through the mediating role of brand identification. In addition, brand sensitivity positively moderates the effect of self-enhancement congruence on brand trust, word of mouth, and value co-creation through brand identification. However, the mediated moderation effect disappears in self-transcendence congruence. On the basis of these findings, the authors present implications for B2B companies with regard to developing effective branding strategies in accordance with brand values.

نمونه متن ترجمه

چکیده

با اتخاذ چشم انداز جدیدی از ارزش های برند، مطالعه حاضر به بررسی تاثیر تجانس ارزش های برند بین خریداران و فروشندگان بر کیفیت رابطه در زمینه B2B می پردازد. برای گسترش دانش درباره این موضوع، نویسندگان به معرفی سازه حس تعلق به برند برای تبیین نحوه تاثیرگذاری تجانس ارزش های برند پرداختند. نتایج نشان داد که تجانس خودافزایی [خودارتقایی] و تجانس خودفراروی [خودتعالی] تاثیر مثبتی بر اعتماد به برند، تبلیغات دهان به دهان، و هم آفرینی ارزش از طریق نقش واسطه ای حس تعلق به برند دارند. افزون بر این، حساسیت برند نیز به صورت مثبتی اثر تجانس خودافزایی را بر اعتماد به برند، تبلیغات دهان به دهان، و هم آفرینی ارزش از طریق حس تعلق به برند تعدیل می نماید. با این حال، اثر تعدیل واسطه ای در تجانس خودفراروی از بین می رود. بر اساس این یافته ها و با توجه به توسعه استراتژی های موثر برندسازی مطابق با ارزش های برند، نویسندگان پیامدهایی را برای شرکت های B2B عرضه نمودند.