ترجمه مقاله تاثیر تجانس ارزش های برند بین شرکتی بر کیفیت رابطه در زمینه B2B - نشریه الزویر

ترجمه مقاله تاثیر تجانس ارزش های برند بین شرکتی بر کیفیت رابطه در زمینه B2B - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تاثیر تجانس ارزش های برند بین شرکتی بر کیفیت رابطه در زمینه B2B
عنوان انگلیسی
Influence of interfirm brand values congruence on relationship qualities in B2B contexts
صفحات مقاله فارسی
35
صفحات مقاله انگلیسی
13
سال انتشار
2018
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
6.511 در سال 2018
شاخص H_index مجله
114 در سال 2019
شاخص SJR مجله
2.375 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0019-8501
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
9957
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
دارد ✓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مدیریت صنعتی، بازاریابی، مدیریت کسب و کار و مدیریت بازرگانی
مجله
مدیریت بازاریابی صنعتی - Industrial Marketing Management
دانشگاه
دانشکده اقتصاد و مدیریت، دانشگاه ووی، چین
کلمات کلیدی
ارزش های برند، حس تعلق به برند، حساسیت برند، اعتماد به برند، تبلیغات دهان به دهان، هم آفرینی ارزش
کلمات کلیدی انگلیسی
Brand values - Brand identification - Brand sensitivity - Brand trust - Word of mouth - Value co-creation
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2018.02.015
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. بررسی ادبیات و فرضیات تحقیق
2.1. ارزش های برند
2.2. نظریه خود تجانسی و تجانس ارزش های برند (BVC)
2.3. تجانس ارزش های برند و حس تعلق به برند
2.4. تجانس ارزش های برند، حس تعلق به برند، و کیفیت رابطه
2.5. تعدیل حساسیت برند
3. روش شناسی
3.1. گردآوری داده ها و نمونه
3.2. اندازه گیری متغیر
3.3. روایی و پایایی معیارها
3.4. واریانس روش رایج
4. تجزیه و تحلیل و نتایج
4.1. اثر تعدیلی حس تعلق به برند
4.2. اثر تعدیلی حساسیت برند
5. بحث
5.1. نقش آفرین های نظری
5.2. پیامدهای مدیریتی
5.3 محدودیت های تحقیق و تحقیقات بیشتر
منابع
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Adopting a new perspective of brand values, this study explores the influence of brand values congruence between buyers and sellers on relationship qualities in B2B contexts. To expand knowledge on this issue, the authors introduce the construct of brand identification to explain how brand values congruence exerts influence. The results show that self-enhancement congruence and self-transcendence congruence positively affect brand trust, word of mouth, and value co-creation through the mediating role of brand identification. In addition, brand sensitivity positively moderates the effect of self-enhancement congruence on brand trust, word of mouth, and value co-creation through brand identification. However, the mediated moderation effect disappears in self-transcendence congruence. On the basis of these findings, the authors present implications for B2B companies with regard to developing effective branding strategies in accordance with brand values.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
با اتخاذ چشم انداز جدیدی از ارزش های برند، مطالعه حاضر به بررسی تاثیر تجانس ارزش های برند بین خریداران و فروشندگان بر کیفیت رابطه در زمینه B2B می پردازد. برای گسترش دانش درباره این موضوع، نویسندگان به معرفی سازه حس تعلق به برند برای تبیین نحوه تاثیرگذاری تجانس ارزش های برند پرداختند. نتایج نشان داد که تجانس خودافزایی [خودارتقایی] و تجانس خودفراروی [خودتعالی] تاثیر مثبتی بر اعتماد به برند، تبلیغات دهان به دهان، و هم آفرینی ارزش از طریق نقش واسطه ای حس تعلق به برند دارند. افزون بر این، حساسیت برند نیز به صورت مثبتی اثر تجانس خودافزایی را بر اعتماد به برند، تبلیغات دهان به دهان، و هم آفرینی ارزش از طریق حس تعلق به برند تعدیل می نماید. با این حال، اثر تعدیل واسطه ای در تجانس خودفراروی از بین می رود. بر اساس این یافته ها و با توجه به توسعه استراتژی های موثر برندسازی مطابق با ارزش های برند، نویسندگان پیامدهایی را برای شرکت های B2B عرضه نمودند.

بدون دیدگاه