ترجمه مقاله اهمیت ارزیابی تطبیق سازمانی و عوامل خارجی برای پیشگیری از بارداری نوجوانان - نشریه الزویر

ترجمه مقاله اهمیت ارزیابی تطبیق سازمانی و عوامل خارجی برای پیشگیری از بارداری نوجوانان - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
درس های اجرا (پیاده سازی): اهمیت ارزیابی تطبیق سازمانی و عوامل خارجی در هنگام اجرای برنامه های مبتنی بر شواهد برای پیشگیری از بارداری نوجوانان
عنوان انگلیسی
Implementation Lessons: The Importance of Assessing Organizational “Fit” and External Factors When Implementing Evidence-Based Teen Pregnancy Prevention Programs
صفحات مقاله فارسی
24
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2014
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
6813
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت استراتژیک و مدیریت اجرایی
مجله
مجله سلامت نوجوانان - Journal of Adolescent Health
دانشگاه
گروه سیاست و پژوهش، نیواورلئان، لوئیزیانا
کلمات کلیدی
پیشگیری از بارداری نوجوانان بر اساس شواهد، شرکای اجرا، درس های آموخته شده، تطبیق سازمانی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مفاهیم (معانی ضمنی) و کمک ها
پس زمینه برنامه
روش ها
یافته ها
سازمان های کوچک مبتنی بر جوامع
CBO مبتنی بر مدرسه
برنامه بزرگ و نامتمرکز برای تابستان جوانان
بحث
پیشنهادات
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

In recent years, the demand for evidence-based teen pregnancy prevention programs has increased, but practitioners often struggle to replicate and implement them as designed in realworld community settings. The purpose of this article is to describe the barriers and facilitators encountered during pilot year attempts to implement an evidence-based teen pregnancy prevention program within three types of organizations: (1) small community-based organizations; (2) a school-based organization; and (3) a large decentralized city-sponsored summer youth program. We frame our discussion of these experiences within the context of a systemic, multilevel framework for implementation consisting of (1) core implementation components; (2) organizational components; and (3) external factors. This article explores the organizational and external implementation factors we experienced during the implementation process, describes our lessons learned throughout this process, and offers strategies for other practitioners to proactively address these factors from the start of program planning. These findings may provide useful insight for other organizations looking to implement multi-session, group-level interventions with fidelity

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
در سال های اخیر، تقاضا برای برنامه های مبتنی بر شواهد برای پیشگیری از بارداری نوجوانان افزایش یافته است، اما پزشکان اغلب برای تکرار و اجرای آن به گونه ای که برای محیط جوامع دنیای واقعی طراحی شدند، در کشمکش هستند. هدف این مقاله تشریح موانع و تسهیل کننده های پیش رو در طی سال آزمایشی برای اجرای یک برنامه مبتنی بر شواهد برای پیشگیری از بارداری نوجوانان در سه نوع سازمان می باشد: (1) سازمان های مبتنی بر جوامع کوچک؛ (2) یک سازمان مبتنی بر مدرسه؛ و (3) یک برنامه بزرگ و نامتمرکز در شهر برای حمایت از جوانان در تابستان. بحث خود از این تجارب را در زمینه یک چارچوب سیستمیک و چند سطحی برای پیاده-سازی موارد زیر تنظیم می کنیم (1) مؤلفه های اصلی اجرا؛ (2) مؤلفه¬های سازمانی؛ و (3) عوامل خارجی. این مقاله عوامل سازمانی و خارجیِ اجرا که در طی فرآیند پیاده سازی تجربه کردیم را مورد بررسی قرار می دهد، درس های آموخته شده ما در سرتاسر این فرآیند را توصیف کرده و استراتژی هایی را برای سایر شاغلین در این حوزه برای مطرح کردن فعالانه این موضوع از شروع طرح ریزی برنامه ارائه می دهد. ممکن است این یافته ها بینش مفیدی را برای سایر سازمان ها فراهم کنند که در جستجوی پیاده سازی مصاحبه های صادقانه چند بخشی و در سطح گروهی می باشند.

بدون دیدگاه