تلفن: 04142273781

ترجمه مقاله اهمیت ارزیابی تطبیق سازمانی و عوامل خارجی برای پیشگیری از بارداری نوجوانان – نشریه الزویر

عنوان فارسی: درس های اجرا (پیاده سازی): اهمیت ارزیابی تطبیق سازمانی و عوامل خارجی در هنگام اجرای برنامه های مبتنی بر شواهد برای پیشگیری از بارداری نوجوانان
عنوان انگلیسی: Implementation Lessons: The Importance of Assessing Organizational “Fit” and External Factors When Implementing Evidence-Based Teen Pregnancy Prevention Programs
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 24
سال انتشار : 2014 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 6813 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.13Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت استراتژیک و مدیریت اجرایی
مجله: مجله سلامت نوجوانان - Journal of Adolescent Health
دانشگاه: گروه سیاست و پژوهش، نیواورلئان، لوئیزیانا
کلمات کلیدی: پیشگیری از بارداری نوجوانان بر اساس شواهد، شرکای اجرا، درس های آموخته شده، تطبیق سازمانی
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مفاهیم (معانی ضمنی) و کمک ها

پس زمینه برنامه

روش ها

یافته ها

سازمان های کوچک مبتنی بر جوامع

CBO مبتنی بر مدرسه

برنامه بزرگ و نامتمرکز برای تابستان جوانان

بحث

پیشنهادات

نمونه متن انگلیسی

Abstract

In recent years, the demand for evidence-based teen pregnancy prevention programs has increased, but practitioners often struggle to replicate and implement them as designed in realworld community settings. The purpose of this article is to describe the barriers and facilitators encountered during pilot year attempts to implement an evidence-based teen pregnancy prevention program within three types of organizations: (1) small community-based organizations; (2) a school-based organization; and (3) a large decentralized city-sponsored summer youth program. We frame our discussion of these experiences within the context of a systemic, multilevel framework for implementation consisting of (1) core implementation components; (2) organizational components; and (3) external factors. This article explores the organizational and external implementation factors we experienced during the implementation process, describes our lessons learned throughout this process, and offers strategies for other practitioners to proactively address these factors from the start of program planning. These findings may provide useful insight for other organizations looking to implement multi-session, group-level interventions with fidelity

نمونه متن ترجمه

چکیده

در سال های اخیر، تقاضا برای برنامه های مبتنی بر شواهد برای پیشگیری از بارداری نوجوانان افزایش یافته است، اما پزشکان اغلب برای تکرار و اجرای آن به گونه ای که برای محیط جوامع دنیای واقعی طراحی شدند، در کشمکش هستند. هدف این مقاله تشریح موانع و تسهیل کننده های پیش رو در طی سال آزمایشی برای اجرای یک برنامه مبتنی بر شواهد برای پیشگیری از بارداری نوجوانان در سه نوع سازمان می باشد: (1) سازمان های مبتنی بر جوامع کوچک؛ (2) یک سازمان مبتنی بر مدرسه؛ و (3) یک برنامه بزرگ و نامتمرکز در شهر برای حمایت از جوانان در تابستان. بحث خود از این تجارب را در زمینه یک چارچوب سیستمیک و چند سطحی برای پیاده-سازی موارد زیر تنظیم می کنیم (1) مؤلفه های اصلی اجرا؛ (2) مؤلفه¬های سازمانی؛ و (3) عوامل خارجی. این مقاله عوامل سازمانی و خارجیِ اجرا که در طی فرآیند پیاده سازی تجربه کردیم را مورد بررسی قرار می دهد، درس های آموخته شده ما در سرتاسر این فرآیند را توصیف کرده و استراتژی هایی را برای سایر شاغلین در این حوزه برای مطرح کردن فعالانه این موضوع از شروع طرح ریزی برنامه ارائه می دهد. ممکن است این یافته ها بینش مفیدی را برای سایر سازمان ها فراهم کنند که در جستجوی پیاده سازی مصاحبه های صادقانه چند بخشی و در سطح گروهی می باشند.