تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله تاثیر احساسات بر یادآوری – نشریه وایلی

عنوان فارسی: تاثیر احساسات بر یادآوری: مطالعه تجربی بر تبلیغات اجتماعی
عنوان انگلیسی: The impact of emotions on recall: An empirical study on social ads
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 18
سال انتشار : 2014 نشریه : وایلی - Wiley
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 8631 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.25Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: روانشناسی و مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: روانشناسی عمومی و بازاریابی
مجله: مجله رفتار مصرف کننده - Journal of Consumer Behaviour
دانشگاه: دانشگاه سیگموند فروید، میلان، ایتالیا
کلمات کلیدی: تبلیغات، احساسات، حافظه، روان شناسی، جریان برقی پوست
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

اهداف مطالعه

مواد و روش

پروژه ختنه زنان

آزمایش

شرکت کنندگان

روند

مقیاس روانشناسی فیزیولوژیکی

ضربان قلب (HR)

واکنش برقی پوست (SC)

الکترومیوگرامی (EMG)

مقیاس های واضح

پرسشنامه اضطراب صفت-حالت (STAI)

مصاحبه: مقیاس پیامد

تحلیل های آماری

نتایج

تحلیل محرک

مصاحبه متعاقب

بحث

محدودیت ها

تحقیقات آتی

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Emotions are a complex phenomenon that entails a tricky problem regarding the measurement. To partially overcome this question, we assess emotions both using self‐report and measures commonly used in neuromarketing. This study assesses the accuracy of the recall after 4 months regarding two social advertising videos about female genital mutilation. Forty female participants were recruited. The skin conductance trend of the participants is different when viewing the two videos. The majority of participants (94.9%) reported that the two videos elicited different emotions (sadness for the first video and anger for the second one). Furthermore, according to arousal and valence model, these data are consistent with the literature that underlines the importance of psychophysiological indexes in measuring emotions and their associations with memory performances.

نمونه متن ترجمه

چکیده

احساسات پدیده ای پیچیده است که مشکل دشواری در مورد اندازه گیری را در بر می گیرد. برای مقابله جزیی با این پرسش، احساسات را هم با استفاده از گزارش خود و هم مقیاس هایی که به طور رایج در بازاریابی عصبی یا (neuromarketing) مورد استفاده قرار می گیرد ارزیابی می کنیم. این مطالعه دقت یادآوری بعد از 4 ماه را با توجه به دو ویدئوی تبلیغات اجتماعی در مورد ختنه زنان ارزیابی می کند. چهل زن شرکت کننده در این مطالعه مشارکت کردند. به هنگام مشاهده ی دو ویدئو روند واکنش پوستی متفاوت بود. اکثر شرکت کنندگان (94.9%) گزارش دادند که دو ویدئو احساسات متفاوتی را نشان داد (نخستین ویدئو ناراحتی و اندوه و ویدئو دوم خشم را نشان داد). بعلاوه، بر طبق مدل تحریک و جاذب، این داده ها همگام با ادبیات هستند که بر اهیمت شاخص های روان شناختی در اندازه گیری احساسات و ارتباط شان با عملکردهای حافظه تاکید می کند.