تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله واقعی سازی حسابداری اجتماعی و بحرانی – نشریه الزویر

عنوان فارسی: بیش از تصور : واقعی سازی حسابداری اجتماعی و بحرانی
عنوان انگلیسی: More than imagination: Making social and critical accounting real
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 14
سال انتشار : 2013 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 6277 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 462.84Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: حسابداری
گرایش های مرتبط با این مقاله: حسابداری خدمات عمومی و حسابداری مالی
مجله: دیدگاه انتقادی در حسابداری - Critical Perspectives on Accounting
دانشگاه: گروه حسابداری، دانشگاه لا تروب، استرالیا
کلمات کلیدی: آموزش حسابداری، ناهماهنگی شناختی، انتقاد، فرضیه، جهانی شدن
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1)مقدمه

2)تصورات دانشجو (؟) به عنوان ناسازگاری

3)تصور کنید که حسابداری وجود ندارد

4)مهارکردن ناسازگاری شناختی

5)تفکر بحرانی، تجسم و واقعیت

6)نتایج و استلزامات : آوردن حسابداری اجتماعی و بحرانی به زندگی

نمونه متن انگلیسی

1. Introduction

The need to reform accounting education, and an associated effort to broaden the perceived disciplinary boundaries of accounting, has occupied the minds of accounting education reformers for some years. Despite clear signals of the magnitude and importance of the reform agenda (Bedford et al., 1986; Accounting Education Change Commission, 1990; Review Committee of the Accounting Discipline in Higher Education, 1990), progress in practical terms has been disappointing, to say the least (see Merino, 2006 for a historical overview). It is in the context of this somewhat frustrating history that Chabrak and Craig’s (2013) discussion of ways to further this agenda is welcome. As Carmona (2013) observes, the notable lack of genuine reform in accounting education despite longstanding and near-universal (if, perhaps, rhetorical) support for a reform agenda, suggests that “an individual approach” (p. 11) may (at least initially) be needed to move the agenda forward.

نمونه متن ترجمه

1)مقدمه

نیاز به اصلاح آموزش حسابداری و تلاش مربوطه برای گسترش مرزهای انضباطی تصور شده حسابداری، اذهان اصلاح گران آموزش حسابداری را برای سالها اشغال کرده است. با وجود علائم روشن بزرگی و اهمیت دستور کار اصلاحیه، پیشرفت در دوره های عملی مایوس کننده شده است. این در زمینه ای است که قدری تاریخچه ای مایوس می دارد که به بحث Chabrak و Craig را از طرق برای پیشرفت این دستور کار خوشامد می گوید. همانطور که Carmona مشاهده می کند فقدان قابل توجه اصلاحه در آموزش حسابداری با وجود حمایت طولانی و تقریبا جهانی برای دستور کار اصلاحیه، بیان می دارد که یک روش مجزا ممکن است برای حرکت طرف دستور کار مورد نیاز باشد.