تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

دانلود ترجمه مقاله راه حل کنترل حذف تلاطم ترکیبی موتورهای بنزینی – نشریه الزویر

عنوان فارسی: راه حل کنترل حذف تلاطم ترکیبی برای سیستم زمان بندی متغیر سوپاپ موتورهای بنزینی
عنوان انگلیسی: A hybrid disturbance rejection control solution for variable valve timing system of gasoline engines
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 22
سال انتشار : 2014 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 4517 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 2.26Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی مکانیک
گرایش های مرتبط با این مقاله: طراحی سیستم تعلیق، سیستم محرکه خودرو، حرارت‌ و سیالات، ساخت و تولید، طراحی‌ جامدات، مکاترونیک و مکانیک خودرو
مجله: ISA Transactions
دانشگاه: دانشگاه تیانجین، چین
کلمات کلیدی: در کنترل زمان بندی متغیر سوپاپ- کنترل حذف اختشاش فعال- کنترل تغذیه سوخت
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

۱ مقدمه

۲ اصل اساسی سیستم VVT الکتروهیدرو لیک

۲ ۱ ساختارVVT

۲ ۲ تشخیص زمان بندی سوپاپ

۲ ۳ کنترل زمان بندی سوپاپ

۲ ۴روش تجربی

۳ برای کنترلر

۱ ۳ مدل سازی سیستم

۳ ۲ کنترل حذف اختشاش فعال

۳ ۳ کنترل مصرف سوخت

۳ ۴ مرحله تنظیم چرخه

۴ اعتبارسنجی

۴ ۱ آزمون پایداری

۴ ۲ ‌آزمون توانایی حذف اغتشاش

۵ نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

A novel solution for electro-hydraulic variable valve timing (VVT) system of gasoline engines is proposed, based on the concept of active disturbance rejection control (ADRC). Disturbances, such as oil pressure and engine speed variations, are all estimated and mitigated in real-time. A feed-forward controller was added to enhance the performance of the system based on a simple and static first principle model, forming a hybrid disturbance rejection control (HDRC) strategy. HDRC was validated by experimentation and compared with an existing manually tuned proportional-integral (PI) controller. The results show that HDRC provided a faster response and better tolerance of engine speed and oil pressure variations.

نمونه متن ترجمه

چكيده

یک راه حل جدید برای زمان بندی متغیر سوپاپ (VVT) در سیستم الکتروهیدریک موتور بنزین ارائه شده است که براساس مفهوم کنترل فعال حذف شرایط اختشاش (A D R C) اختلالاتی مانند فشار روغن و تغیرات سرعت موتور, همه برابر شده و درزمان واقعی ارائه شده است . کنترل سوخت به منظور افزایش عملکرد سیستم اساس اولین مدل ساده و استاتیک است که تشکیل یک کنترل حذف اختشاشی هیبریدی را(H D R C) به عنوان یک استراتژی H D R C‌توسط آزمایش تایید شده و درم قایسه با تنظیمات انتگرالی(P I) کنترل شده است نتایج نشان میدهد که H D R C پاسخد دهی سریعتر و تحمل بهتر از سرعت موتور و تغییرات فشار روغن ارائه شده است .

محصولات مشابه