ترجمه مقاله نقش قابلیت توسعه منابع انسانی برای تسهیل ارتباط کارآمد بحران - نشریه Sage

ترجمه مقاله نقش قابلیت توسعه منابع انسانی برای تسهیل ارتباط کارآمد بحران - نشریه Sage
قیمت خرید این محصول
۳۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
نقش قابلیت توسعه منابع انسانی برای تسهیل ارتباط کارآمد بحران
عنوان انگلیسی
The Role of Human Resource Development Competencies in Facilitating Effective Crisis Communication
صفحات مقاله فارسی
19
صفحات مقاله انگلیسی
17
سال انتشار
2008
نشریه
سیج - Sage
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
7813
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت منابع انسانی و مدیریت بحران
مجله
پیشرفت در توسعه منابع انسانی - Advances in Developing Human Resources
کلمات کلیدی
ارتباطات بحران، توسعه منابع انسانی، مدیریت تغییر
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
مسئله و راه حل
بحران
تحقیقاتی که بر روی قابلیت های HRD و ارتباط بحران کار می کنند
اهمیت HRD در ارتباط بحران
ارتباطات داخلی
ارتباطات خارجی
توسعه و آموزش
رابطه توسعه سازمان و مدل مدیریت بحران با قابلیت ارتباط بحران
وقایع UNFREEZING، رشد و توسعه و وقایع سرعت(precipitate)
شروع بحران و حرکت
Refreezing، نجات( در اولین مرحله تنظیم) و تنظیم کل فرهنگ
پیامدهایی برای عملکرد، نظریه و تحقیق HRD
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
The problem and the solution. Effective crisis communication is one of the key components of effective crisis management, and this article describes key human resource development (HRD) competencies that facilitate crisis communication. Research from organization development, crisis management, and crisis communication is used to provide an integrated framework for studying crisis communication that emphasizes the role of HRD in coping with crises. A repertoire of techniques for crisis communication is provided, together with recommendations for companies seeking to enhance their firms’ crisis management capacities through communication. Implications for HRD practice, theory, and research are provided.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
مسئله و راه حل: ارتباط موثر بحران یکی از مولفه های اصلی مدیریت موثر بحران می باشد. این مقاله توسعه منابع اصلی انسانی(HRD) را مورد بررسی قرار می دهد که ارتباط بحران را تسهیل می کنند. تحقیقات برگرفته شده از توسعه سازمان، مدیریت بحران و ارتباط بحران برای  تهیه چارچوب یکپارچه در جهت تحقیق بر روی ارتباطات بحران مورد استفاده قرار می گیرند و در این راستا توجه خود را به سمت HRD معطوف می کنند. در اینجا یک سری اصول برای این بحران پیشنهاد شدند که هدف آنها افزایش ظرفیت مدیریت بحران از طریق ارتباطات است. در اینجا استباط ها، عملکرد HRD و نظریه مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

بدون دیدگاه