تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله چگونگی سود بردن کارآفرینان از مدیریت شکست – نشریه الزویر

عنوان فارسی: چگونه کارآفرینان می توانند از مدیریت شکست سود ببرند ؟
عنوان انگلیسی: How entrepreneurs can benefit from failure management
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 17
سال انتشار : 2017 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 7194 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 922.93Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: کارآفرینی، رشته مدیریت کسب و کار (MBA)
مجله: پویایی سازمانی - Organizational Dynamics
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

سود بردن و بهره گیری از شکست های کسب و کار

چرا ما باید از شکست چیزی بیاموزیم

چگونه از شکست چیزی بیاموزیم ؟

ما باید چه چیزی از شکست بیاموزیم؟ - یک نمای گذشته نگر

چگونه از شکست استفاده کنیم ؟ یک نمای آینده نگر

به سوی مدیریت شکست

یک چارچوب برای مدیریت شکست

تعاریف و مفاهیم

دیدگاه ها

مدیریت شکست در مقابل ابزار مدیریتی دیگر

نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

BENEFITING FROM BUSINESS FAILURES

Can entrepreneurs benefit from failure? If so, more proactively, how can they use failure systematically? This paper studies this simple question. In orderto answer the question, we begin introducing the existing ideas on failure that abounds in at least four categories: (1) why we learn from failure; (2) how we learn from failure; (3) what we learn from failure retrospectively; and (4) how we use failure prospectively. We then present detailed research questions designed to fill gaps in existing ideas on failure management.

نمونه متن ترجمه

سود بردن و بهره گیری از شکست های کسب و کار

کارآفرینان چگونه می توانند از شکست سود ببرند ؟ و چگونه می توانند به صورت سیستماتیک از شکست استفاده کنند؟ این مقاله این سوالات ساده را مورد مطالعه و بررسی قرار داده است. به منظور جواب دادن به این سوالات؛ ما باید ایده های موجود در زمینه شکست ها را در حداقل 4 دسته طبقه بندی معرفی کنیم: 1) چرا ما باید از شکست چیزی بیاموزیم ؟ 2) چگونه ما باید از شکست چیزی بیاموزیم3) چه چیزی را باید از شکست آینده نگر بیاموزیم و 4 ) چگونه ما باید از شکست های آینده نگر استفاده کنیم؟ سپس ما باید سوالات طراحی شده تحقیق را به منظور پر کردن شکاف ایده های موجود در زمینه مدیریت شکست ارائه دهیم.