منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله چگونگی سود بردن کارآفرینان از مدیریت شکست - نشریه الزویر

ترجمه مقاله چگونگی سود بردن کارآفرینان از مدیریت شکست - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۵,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
چگونه کارآفرینان می توانند از مدیریت شکست سود ببرند ؟
عنوان انگلیسی
How entrepreneurs can benefit from failure management
صفحات مقاله فارسی
17
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2017
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
7194
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
کارآفرینی، رشته مدیریت کسب و کار (MBA)
مجله
پویایی سازمانی - Organizational Dynamics
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
سود بردن و بهره گیری از شکست های کسب و کار
چرا ما باید از شکست چیزی بیاموزیم
چگونه از شکست چیزی بیاموزیم ؟
ما باید چه چیزی از شکست بیاموزیم؟ - یک نمای گذشته نگر
چگونه از شکست استفاده کنیم ؟ یک نمای آینده نگر
به سوی مدیریت شکست
یک چارچوب برای مدیریت شکست
تعاریف و مفاهیم
دیدگاه ها
مدیریت شکست در مقابل ابزار مدیریتی دیگر
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
BENEFITING FROM BUSINESS FAILURES

Can entrepreneurs benefit from failure? If so, more proactively, how can they use failure systematically? This paper studies this simple question. In orderto answer the question, we begin introducing the existing ideas on failure that abounds in at least four categories: (1) why we learn from failure; (2) how we learn from failure; (3) what we learn from failure retrospectively; and (4) how we use failure prospectively. We then present detailed research questions designed to fill gaps in existing ideas on failure management.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
سود بردن و بهره گیری از شکست های کسب و کار
کارآفرینان چگونه می توانند از شکست سود ببرند ؟ و چگونه می توانند به صورت سیستماتیک از شکست استفاده کنند؟ این مقاله این سوالات ساده را مورد مطالعه و بررسی قرار داده است. به منظور جواب دادن به این سوالات؛ ما باید ایده های موجود در زمینه شکست ها را در حداقل 4 دسته طبقه بندی معرفی کنیم: 1) چرا ما باید از شکست چیزی بیاموزیم ؟ 2) چگونه ما باید از شکست چیزی بیاموزیم3) چه چیزی را باید از شکست آینده نگر بیاموزیم و 4 ) چگونه ما باید از شکست های آینده نگر استفاده کنیم؟ سپس ما باید سوالات طراحی شده تحقیق را به منظور پر کردن شکاف ایده های موجود در زمینه مدیریت شکست ارائه دهیم.

بدون دیدگاه