تلفن: 04142273781

ترجمه مقاله اصلاحات حسابداری دولتی برزیلی – نشریه SSRN

عنوان فارسی: اصلاحات حسابداری دولتی برزیلی: IPSAS و پذیرش حسابداری تعهدی
عنوان انگلیسی: Brazilian governmental accounting reforms: IPSAS and accrual accounting adoption
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 19 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 26
سال انتشار : 2014 نشریه : SSRN
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 7208 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 423.98Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: حسابداری
گرایش های مرتبط با این مقاله: حسابداری دولتی
دانشگاه: دانشگاه سائو پائولو
کلمات کلیدی: اصلاحات حسابداری، بخش عمومی، برزیل، حسابداری تعهدی، IPSAS، همگرایی، دولت مرکزی، دولت محلی ، دولت محلی، تحقیقات قیاسی
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

2. نقد و بررسی آثار اصلاحات حسابداری

3. متدولوژی

4. یک ارزیابی از مرحله ی کنونی حسابداری دولت برزیل

4.1 بعد اول در مورد سطوح حرفه ای گرایی و استقلال است

4.2 حسابداری و سیاست گزارش مالی

1. یافته های اصلی و ملاحظات نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Brazilian governmental accounting is affected by two reform processes: the implementation of accrual accounting and convergence with the International Public Sector Accounting Standards (IPSAS). This paper analyses the origins, the process and preliminary outcomes of such reforms. In order to characterize the Brazilian accounting system, we followed the questionnaire from Chan, Jones and Lüder (1996) as a protocol, analysed financial reports and reviewed official literature that regulates Brazilian public sector accounting. The paper finds that the accounting reform has two origins: the need to prepare cost accounting information (year 2000) and the requirement to converge towards IPSAS (year 2009). Reform affects both central government and subnational governments, and is being coordinated by the Treasury’s central government. In the process, the Treasury has required the adoption of some sophisticated accounting policies that were beyond the capacity of IT platform installed on either central and local governments, and has had to postpone aspects of their implementation. Treasury has used this as a convenient opportunity to select which IPSAS requirements to implement, taking into account political agendas (e.g. avoiding the recognition of deficit). For these and other reasons, some states’ courts of accounts do not require compliance with some of the standards issued by the Treasury, which impairs the comparability of accounting information prepared by different Brazilian public sector entities.

نمونه متن ترجمه

چکیده

حسابداری دولتی برزیلی ،تحت تاثیر دو فرایند اصلاحی قرار دارد: اجرای حسابداری تعهدی و همگرایی با استانداردهای حسابداری بخش عمومی بین المللی (IPSAS).این مقاله خاستگاه ها، فرایند و برامدهای مقدماتی چنین اصلاحاتی را تحلیل می نماید.برای توصیف نظام حسابداری برزیل، ما پرسشنامه ای از چان، جونز و لودر (1996) را به عنوان یک پروتکل دنبال نمودیم، که گزارشات مالی را تجزیه تحلیل میکرد و آثار رسمی را مورد نقد و بررسی قرار میداد که حسابداری بخش عمومی برزیل را تعدیل میکند.این مقاله، در می یابد اصلاحات حسابداری دارای دو خاستگاه است: نیاز به آماده سازی اطلاعات حسابداری هزینه (سال 2000) و شرایط لازم برای همگرایی به سوی IPSAS (سال 2009). اصلاحات هم بر دولتهای مرکزی و هم محلی اثر میگذارد و توسط دولت مرکزی خزانه هماهنگ میشود.در این روند، خزانه به پذیرش تدابیر حسابداری پیچیده نیاز داشته است که فراتر از ظرفیت پایگاه IT بود و روی دولتهای مرکزی و محلی نصب شد و باید ابعاد اجرای آنها را به تعویق بیاندازد.خزانه آن را به عنوان یک فرصت مناسب برای انتخاب شرایط لازم IPSAS برای اجرا، استفاده کرد که دستور جلسات سیاسی را مد نظر قرار میدهد (جلوگیری از شناسایی کسری).به این خاطر و به دلایل دیگر، برخی دیوان محاسبات ی دولتها نیازی به رعایت برخی استانداردهای صادره از سوی خزانه ندارند، که به قیاس پذیری اطلاعات حسابداری آماده شده توسط نهادهای بخش عمومی برزیل آسیب وارد میکند.