تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

دانلود ترجمه مقاله جهانی شدن و مدیریت تغییر

عنوان فارسی: جهانی شدن و مدیریت تغییر
عنوان انگلیسی: GLOBALIZATION AND CHANGE MANAGEMENT
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 10
سال انتشار : 2007 نشریه : Ideas
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 4498 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 282.20Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت بازرگانی، مدیریت بازاریابی، مدیریت دولتی و مدیریت تحول
مجله: مدیریت و بازاریابی (Management & marketing)
دانشگاه: آکادمی مطالعات اقتصادی، بخارست
کلمات کلیدی: مدیریت فرهنگی، جهانی شدن، منابع انسانی، مدیریت تغییر، شایستگی های مدیریتی
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

۱ مقدمه

۲ قسمت ها و مراحل تغییر

۳ جهانی شدن و مدیریت فرهنگ

۴ نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Bringing forward the concepts of globalization and cultural management is no longer surprising nowadays. The organizations’ concern for performance led frequently to adopting some strategic options that go beyond the national space of origin and rely, to a greater extent, on the globalization phenomenon of production, market and capital. The success, under these circumstances, is conditioned, to an impressive extent, by the cultural context and by the managerial competence of capitalizing the aspects that result from this diversity of values, customs, beliefs and local traditions. We will analyze in the present article the process of internationalization that involves more and more companies, the difficulties generated by the cultural differences existent in the host countries and the importance of their integration in the strategic choices of the successful economic organizations.

نمونه متن ترجمه

چکیده

امروزه مفاهیم جهانی شدن و مدیریت فرهنگی دیگر تعجب آور نیست. نگرانی سازمان برای عملکرد، اغلب در اتخاذ تصمیمات رهبری سازمان از گزینه های استراتژیک است که فراتر از فضای ملی بوده و به میزان بیشتری در پدیده جهانی شدن تولید و بازارز و سرمایه تکیه می کند. موفقیت، تحت این شرایط مشروط بوده و تا حدی چشمگیر است و توسط بافت فرهنگی و صلاحت مدیریتی سرمایه گذاری است که جنبه هایی از این تنوع منجر به آداب و رسوم و باورها و سنت های محلی جدید می شود. ما در مقاله حاضر روند تجزیه و تحلیل جهانی سازی را که شامل شرکت های زیاد بوده و مشکلات ایجاد شده توسط تفاوت های فرهنگی موجود در کشور میزبان و اهمیت ادغام آن ها در گزینه های استراتژیک از سازمان های اختصاصی موفق بررسی خواهد شد.