ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
In this paper, we evaluate the effectiveness and accuracy of the student model of a web-based educational environment for teaching computer programming. Our student model represents the learner’s knowledge through an overlay model and uses a fuzzy logic technique in order to define and update the student’s knowledge level of each domain concept, each time that s/he interacts with the e-learning system. Evaluation of the student model of an Intelligent Tutoring System (ITS) is an aspect for which there are not clear guidelines to be provided by literature. Therefore, we choose to use two well-known evaluation methods for the evaluation of our fuzzy student model, in order to design an accurate and correct evaluation methodology. These evaluation models are: the Kirkpatrick’s model and the layered evaluation method. Our system was used by the students of a postgraduate program in the field of Informatics in the University of Piraeus, in order to learn how to program in the programming language C. The results of the evaluation were very encouraging.
در این مقاله، اثربخشی و صحت مدل دانش آموزی محیط آموزشی بر مبنای وب برای تدریس برنامه نویسی کامپیوتری ارزیابی می گردد. مدل دانش آموزی، دانش فراگیر را از طریق یک مدل جایگذاشت مطرح کرده و از تکنیک منطق فازی برای تعریف و به روز درآوری سطح دانش دانش آموزی از هر مفهوم حوزه، هربار که با سیستم یادگیری اینترنتی تعامل برقرار می کند، استفاده می کند. ارزیابی مدل دانش آموزی یک سیستم آموزش هوشمند (ITS)، یکی از ابعادی است که راجع به آن راهبردهای روشن و مشخصی در ادبیات مطرح نشده است. بنابراین، از روشهای ارزیابی معروفی برای ارزیابی مدل دانش آموزی فازی جهت طراحی یک روش ارزیابی درست و صحیح استفاده می گردد. مدلهای ارزیابی عبارتنداز: مدل و روش ارزیابی لایه ای. دانش آموزان برنامه پس از فارغ التحصیلی در رشته انفورماتیک در دانشگاه از این سیستم برای یادگیری نحوه برنامه نویسی در زبان برنامه نویسی C استفاده کردند. نتایج ارزیابی بسیار تشویق کننده و امیدوار کننده بود.