دانلود ترجمه مقاله ارزیابی یکپارچگی منطق فازی با مدل دانش آموزی مبتنی بر وب - مجله الزویر

دانلود ترجمه مقاله ارزیابی یکپارچگی منطق فازی با مدل دانش آموزی مبتنی بر وب - مجله الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۲,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
ارزیابی یکپارچگی منطق فازی با مدل دانش آموزی محیط یادگیری مبتنی بر وب
عنوان انگلیسی
Evaluating the integration of fuzzy logic into the student model of a web-based learning environment
صفحات مقاله فارسی
18
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2012
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
3264
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی کامپیوتر
گرایش های مرتبط با این مقاله
مهندسی الگوریتم ها و محاسبات، مهندسی نرم افزار و هوش مصنوعی
مجله
سیستم های خبره و کاربرد های آن
دانشگاه
گروه انفورماتیک، دانشگاه Piraeus، یونان
کلمات کلیدی
مدل دانش آموزی، منطق فازیف سیستم های انطباقی، ارزیابی
فهرست مطالب
چکیده
۱ مقدمه
۲ کاروابسته
۳ مدل دانش آموز
۴ تلفیق منطق فازی با مدل دانش آموزی
۵ ارزیابی
۱ ۵ روش
۲ ۵ تخت تست
۳ ۵ نتایج و بحث
۶ نتایج
نحوه خرید نسخه پاورپوینت این مقاله
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
abstract

In this paper, we evaluate the effectiveness and accuracy of the student model of a web-based educational environment for teaching computer programming. Our student model represents the learner’s knowledge through an overlay model and uses a fuzzy logic technique in order to define and update the student’s knowledge level of each domain concept, each time that s/he interacts with the e-learning system. Evaluation of the student model of an Intelligent Tutoring System (ITS) is an aspect for which there are not clear guidelines to be provided by literature. Therefore, we choose to use two well-known evaluation methods for the evaluation of our fuzzy student model, in order to design an accurate and correct evaluation methodology. These evaluation models are: the Kirkpatrick’s model and the layered evaluation method. Our system was used by the students of a postgraduate program in the field of Informatics in the University of Piraeus, in order to learn how to program in the programming language C. The results of the evaluation were very encouraging.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

در این مقاله، اثربخشی و صحت مدل دانش آموزی محیط آموزشی بر مبنای وب برای تدریس برنامه نویسی کامپیوتری ارزیابی می گردد. مدل دانش آموزی، دانش فراگیر را از طریق یک مدل جایگذاشت مطرح کرده و از تکنیک منطق فازی برای تعریف و به روز درآوری سطح دانش دانش آموزی از هر مفهوم حوزه، هربار که با سیستم یادگیری اینترنتی تعامل برقرار می کند، استفاده می کند. ارزیابی مدل دانش آموزی یک سیستم آموزش هوشمند (ITS)، یکی از ابعادی است که راجع به آن راهبردهای روشن و مشخصی در ادبیات مطرح نشده است. بنابراین، از روشهای ارزیابی معروفی برای ارزیابی مدل دانش آموزی فازی جهت طراحی یک روش ارزیابی درست و صحیح استفاده می گردد. مدلهای ارزیابی عبارتنداز: مدل و روش ارزیابی لایه ای. دانش آموزان برنامه پس از فارغ التحصیلی در رشته انفورماتیک در دانشگاه از این سیستم برای یادگیری نحوه برنامه نویسی در زبان برنامه نویسی C استفاده کردند. نتایج ارزیابی بسیار تشویق کننده و امیدوار کننده بود.


بدون دیدگاه