تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله شناسایی سیستم دامنه فرکانس یک هلیکوپتر مبتنی بر الگوریتم ژنتیکی سازگار – نشریه IEEE

عنوان فارسی: شناسایی سیستم دامنه فرکانس یک هلیکوپتر مبتنی بر الگوریتم ژنتیکی سازگار
عنوان انگلیسی: Frequency-Domain System Identification of an Unmanned Helicopter Based on an Adaptive Genetic Algorithm
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 25
سال انتشار : 2014 نشریه : آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 7292 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 3.29Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی برق و علوم و فنون هوایی
گرایش های مرتبط با این مقاله: مهندسی کنترل و مهندسی الکترونیک
مجله: تراکنش های الکترونیک صنعتی - TRANSACTIONS ON INDUSTRIAL ELECTRONICS
دانشگاه: دانشکده مهندسی صنایع و الکترونیک، دانشگاه Beihang، چین
کلمات کلیدی: الگوریتم ژنتیکی سازگار (AGA)، حداقل مربعات (LS)، شناسایی سیستم، هلیکوپتر بدون سرنشین (UH)
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1.مقدمه

2. مدل دینامیکی سیستم

3. AGA

4. بکارگیری شناسایی

5. بررسی مدل

6. نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

This paper presents a frequency-domain identifi- cation method for an unmanned helicopter (UH) based on an adaptive genetic algorithm (AGA). By using a homemade microguidance, navigation, and control system (MGNCS), data regarding the inputs (control signals of servos) and outputs (states of the UH) are recorded. After data preprocessing, the attitude model of the UH is identified by employing the AGA. The identified model is then analyzed in the time domain and the frequency domain in comparison with the least squares (LS) method. Control compensators are designed based on the identified model. Automatic hovering is successfully achieved based on the compensators. Simulation and experimental results demonstrate the effectiveness and superiority of this identification method.

نمونه متن ترجمه

چکیده

این مقاله یک روش شناسایی دومین- بسامد را برای یک هلیکوپتر بدون سرنشین (UH) مبتنی بر الگوریتم ژنتیکی سازگار (AGA) را ارائه میدهد. با استفاده از یک میکرو راهنمایی ساخت میهن، ناوبری و سیستم کنترل (MGNCS)، داده ها پیرامون دروندادها (سیگنالهای کنترل سرو) و بروندادها (حالات UH) ثبت میشوند.پس از پیش پردازش داده ها، مدل وضعیت آنگاه در دومین زمانی و دومین بسامد در مقایسه با روش حداقل مربعات (LS) آنالیز میشود.هاورینگ خودکار به طور موفقیت آمیزی بر مبنای متعادل کننده ها کسب میشود.نتایج شبیه سازی و آزمایشی ،اثر بخشی و برتری روش شناسایی را نشان میدهد.