دانلود ترجمه مقاله عملکرد و ارزیابی میدان جریان پالس EGR

دانلود ترجمه مقاله عملکرد و ارزیابی میدان جریان پالس EGR
قیمت خرید این محصول
۳۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
عملکرد و ارزیابی میدان جریان پالس EGR برای بهینه سازی نامتقارن توربین توربوشارژ دو ورودی
عنوان انگلیسی
Performance and flow-field assessment of an EGR pulse optimised asymmetric double-entry turbocharger turbine
صفحات مقاله فارسی
18
صفحات مقاله انگلیسی
12
سال انتشار
2014
نشریه
elearnica
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
4521
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی مکانیک و مهندسی انرژی
گرایش های مرتبط با این مقاله
حرارت‌ و سیالات، تبدیل انرژی، سیستم های انرژی و فناوری های انرژی
دانشگاه
دانشکده مهندسی مکانیک، دانشگاه امپریال لندن، انگلستان
کلمات کلیدی
توربین با دو ورودی،هندسه متغیر توربو،چرخش گاز اگزوز، توروبوشارژر، دینامیک سیالات محاسباتی، پذیرش نابرابر
فهرست مطالب
چکیده
۱ مقدمه
۲ تئوری پایه
الف معادلات حاکم
ب خواص گاز واقعی
ج عملکرد
د مدل سازی اغتشاشی
هـ استراتژی راه حل
۳ راه اندازی آزمایش
۴ راه اندازی مدل
الف مدل سازی
ب مطالعه شبکه
ج دیواره نزدیک
د شرایط مرزی
۵ نتایج
۶ نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
ABSTRACT

In this paper it will be presented a novel turbine concept specifically designed for exhausts pulse flow energy conservation and EGR control. In order to combine both these features, an asymmetrically divided double-entry turbine was developed to respond to the imbalance of mass flow due to EGR extraction from one side. The EGR side was equipped with variable geometry vanes in order to control the EGR rate and to optimize the flow entering the turbine wheel, whereas no vanes were contemplated in the other turbine entry. A detailed analysis on the design and efficiency of the asymmetric turbine is provided in this paper.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چكيده
در اين مقاله ارائه يك مفهوم توربين به طور خاص براي طراحي ويژه از حفاظت انرژي جريان پالس و كنترل EGR ارائه شده است. به منظور تركيب هردوي اين ويژگي ها يك توربين با دو ورودي نامتقارن در پاسخ به عدم تعادل جريان به علت EGR توسعه داده شده است. EGRبا پره هاي هندسي متغير به منظور كنترل سرعت و بهينه سازي جريان ورودي توربين ارائه شده است. در حاليكه هيچ پره ديگري در ورودي توربين قرار ندارد. تجزيه و تحليل دقيق در طراحي و بهره وري از توربين نامتقارن در اين تحقيق رائه شده است.

بدون دیدگاه