ترجمه مقاله طرح آزمایشات برای تجزیه و تحلیل عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده - نشریه الزویر

ترجمه مقاله طرح آزمایشات برای تجزیه و تحلیل عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
طرح آزمایشات برای تجزیه و تحلیل عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده
عنوان انگلیسی
Design of Experiments for Analysis Factors Influencing Consumer Behaviour
صفحات مقاله فارسی
12
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2014
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
7596
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
علوم اقتصادی و مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی و توسعه اقتصادی و برنامه ریزی
مجله
کنفرانس محیط رقابتی و سرمایه گذاری- Enterprise and the Competitive Environment conference
دانشگاه
گروه مدیریت، دانشکده اقتصاد و مدیریت، دانشگاه علوم پزشكی پراگ
کلمات کلیدی
رفتار مصرف کننده، تجارت منصفانه، مواد غذایی ارگانیک، طرح آزمایشات (DOE)
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. متدولوژی
3. نتایج
3.1. توصیف جمعیت شناختی اجتماعی گروه
3.1.1. جنس
3.1.2. سن
3.1.3. تحصیلات
3.1.4. شغل و تعداد فرزندان
4. نتیجه گیری
قدردانی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Fairtrade and organic consumption are examples of ethical consumption. Contrary to organic food products. Fairtrade concept is relatively recent in the Czech Republic. Current methodological appliance of DOE is represented by the set of scientific methods for identifying the significant and/or critical parameters associated with a process and thereby determining the optimal settings for those process variables which are able to enhance performance and capability of the response (e.g. selected character of a product quality). This paper utilizes the powerful technique of “Design of Experiments” (DOE) to study the effect of several motivation factors on the response or characteristics of shopping behaviour of the Fairtrade products.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
مصرف محصولات تجارت منصفانه و ارگانیک نمونه هایی از مصارف اخلاق گرا هستند. بر خلاف محصولات غذایی ارگانیک، مفهوم تجارت منصفانه در جمهوری چک یک مفهوم نسبتا جدید به شمار می رود. تمهیدات متدلوژی کنونی طرح آزمایشات (DOE) توسط مجموعه ای از روش های علمی برای شناسایی پارامترهای مهم و یا حیاتی مرتبط با یک فرآیند و در نتیجه آن تعیین شرایط بهینه برای آن دسته از متغیرهای فرآیندی که قادر به افزایش عملکرد و قابلیت پاسخ هستند (به عنوان مثال خصیصه انتخابی کیفیت محصول) عرضه می شوند.
این مقاله با بهره گیری از تکنیک های قدرتمند "طرح آزمایشات (DOE)" به مطالعه تاثیر عوامل انگیزشی متعدد بر پاسخ یا ویژگی های رفتاری خرید محصولات تجارت منصفانه می پردازد.

بدون دیدگاه